ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توجه جدی به SLA درشرکت زیر ساخت

| سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۸۹، ۰۲:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

اولویت شرکت زیر ساخت فراهم کردن ارتباطی امن و پایدار بوده که در این میان بحث SLA بیش از پیش اهمیت می یابد.

به گزارش موبنا محمود خسروی، مدیر عامل جدید شرکت ارتباطات زیر ساخت در مراسم معارفه خود به عنوان مدیر عامل این شرکت اظهار داشت: به منظور استفاده از فناوری های جدید در شرکت ارتباطات زیر ساخت گام های موثری برداشته شده است . از این پس نیز باید همگام با نیازهای جدید حرکت کنیم.

خسروی گفت: با توجه به تفکیک مخابرات از مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در پی آن تفکیک سرمایه ها نیاز به مرز بندی های جدید احساس می شود.

رییس سابق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید بر اهمیت ایجاد تعامل سازنده با مشتریان گفت: یکی ازمهمترن مشتریان ما اپراتورها هستند که باید براساس حفظ حقوق طرفین با آن ها رفتار کرد.

وی خصوصی شدن مخابرات را یک اتفاق مهم خواند و گفت: باید امکانات مورد نیاز اپراتور های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را تامین کرد.

خسروی گفت: با حجم عظیمی از کار درحوزه زیر ساخت مواجهیم. در این راستا باید برنامه های پیشین را پیگیری کرد، نیازها ی جدید را شناخت و همگام با آن حرکت کرد. توسعه تمام اپراتور های حوزه ICTدر گرو توسعه شرکت ارتباطات زیر ساخت است.

  • ۸۹/۰۱/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">