ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توزیع سیم کارت‌های جدید با امکانات جدید

| سه شنبه, ۹ اسفند ۱۳۸۴، ۰۲:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

عضو هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران گفت: با انجام توزیع‌های ‌٦/٥ میلیونی سیم کارت‌های ثبت نام شده در سال ‌٨٢، مجموعه‌ی فنی، مهندسی و پشتیبانی، آمادگی واگذاری و عملیاتی کردن سیم کارت‌های ثبت نامی در سال جاری را دارد.
مهندس«منصور کبیری رهنی» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران
(ایسنا)، در تحلیل خود از ثبت‌نام نزدیک به هشت میلیونی تلفن همراه و ارزیابی از امکانات مخابرات برای سرویس دهی مناسب به مشترکان در موعد مقرر اظهار داشت: اکثر مدیران، انجام ثبت نام در این حجم را پیش‌بینی می‌کردند.
وی در مورد این تصور که با واگذاری سیم‌کارت‌های ثبت نامی در سال ‌٨٥، به مشکلات و اختلالات شبکه افزوده خواهد شد، گفت: قطعا کار توزیع سیم کارت‌ها، همراه با امکانات جدید و متناسب خواهد بود و کار بر اساس امکانات فعلی انجام نمی‌شود.
وی تصریح کرد: امکانات خوبی در شبکه پیش‌بینی شده و برای ایجاد مابقی امکانات هم فرصت داریم.
وی خاطر نشان کرد: این نکته هم باید مورد توجه قرار گیرد که تجربه‌ی بهتری در سیستم نسبت به توزیع‌های قبلی به وجود آمده، یعنی با انجام توزیع‌های ‌٦/٥ میلیونی سیم کارت‌های ثبت نام شده، مجموعه‌ی فنی، مهندسی و پشتیبانی آمادگی واگذاری و عملیاتی کردن سیم کارت‌های ثبت نامی ‌را به راحتی دارد.

  • ۸۴/۱۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">