ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو هیات مدیره انجمن کارفرمایان فناوری اطلاعات و ارتباطات (‪ (ICT‬استان اصفهان از توزیع هولوگرام ( برچسب استاندارد ) کارتهای اینترنتی توسط این انجمن در این استان خبر داد.

" فرشاد جعفریان " روز چهارشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: با توجه به درخواست انجمن صنفی کارفرمایان شبکه‌های اینترنتی ( انجمن ‪ ISP‬ها) و به منظور فرهنگ‌سازی ، انجمن ‪ ICT‬استان اصفهان تصمیم به توزیع بر چسب استاندارد کارتهای اینترنتی در این استان گرفت.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی انجمن ‪ ICT‬اصفهان از توزیع هولوگرام، ترویج فرهنگ استانداردسازی در ارایه خدمات اینترنتی به کاربران است بیان داشت: انجمن‌فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان برنامه‌های فراوانی را برای تبلیغات و فرهنگ‌سازی در این راستا در نظر گرفته است.

وی وجود هرگونه اختلاف بین انجمن ‪ ICT‬و انجمن شرکتهای انفورماتیک استان اصفهان در زمینه توزیع هولوگرام را مردود دانست و تصریح کرد: برخلاف استان تهران در اصفهان چنین اختلافی پیش نیامده و توزیع هولوگرامها فقط توسط انجمن ‪ ICT‬انجام می‌گیرد.

جعفریان با اشاره به‌اینکه نصب برچسب استاندارد بر روی کارتهای اینترنتی هنوز در کشور دارای ضمانت اجرایی چندانی نیست، گفت: با وجود این امیدوار هستیم که با توزیع هولوگرامها در سطح وسیع بتوانیم بسترسازی فرهنگی مناسبی در این زمینه داشته باشیم.

به گفته وی انجمن ‪ ICT‬استان اصفهان هولوگرام کارتهای اینترنتی را فقط در میان شرکتهای ارایه‌دهنده خدمات اینترنتی که ضوابط اعلام شده توسط شرکت مخابرات ایران را رعایت کنند توزیع می‌کند.

وی یکی از این پارامترها را برخوردار بودن از ‪ ۲۶۵‬کیلو بیت بر ثانیه پهنای باند اینترنت به ازای هر خطای - وان (‪ (E1‬عنوان کرد و اظهار داشت:

شرکتهای ‪ ISP ,ICP , VOIP‬و ‪ PAP‬می‌توانند درخواست هولوگرام کنند.

عضو هیات مدیره انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اصفهان گفت: با توزیع هولوگرام کارتهای اینترنتی و فرهنگ‌سازی برای آن شرکتهای ارایه دهنده خدمات اینترنتی مجبور به رعایت استانداردها و قانون می‌شوند و در صورت عدم استقبال از آنها با مشکل مواجه خواهند شد.

  • ۸۴/۰۷/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">