ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس ستاد احسان و اطعام حسینی کمیته امداد از توزیع ۵۰هزار تبلت‌ در بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد از اواخر مهر خبر داد.
مجید باجلان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه براساس آمار و گزارش‌های تهیه شده 250هزار نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی نیاز به تبلت دارند، اظهار کرد: بر همین اساس اولویت‌بندی برای این موضوع در نظر گرفته شده است که در مرحله نخست 50هزار تبلت تهیه می‌شود و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: از 50هزار تبلت اشاره‌شده 14هزار تبلت توسط بنیاد مستضعفان، 10هزار توسط ستاد اجرای فرمان حضرت امام و مابقی توسط کمکهای مردمی و مشارکت خیرین تأمین خواهد شد.

رئیس ستاد احسان و اطعام حسینی کمیته امداد گفت: تهیه و تأمین این تعداد تبلت در سطح کشور برای نخستین‌بار و کار بسیار سخت و دشواری بوده و یکی از شرکتهای وابسته به بنیاد مستضعفان اقدام به تهیه این تعداد تبلت کرده است.

باجلان تصریح کرد: همچنین براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده بنا داریم در مرحله بعدی 50هزار تبلت دیگر در اختیار دانش‌آموزان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد قرار بدهیم که فرآیند این کار نیز در حال انجام است و به‌زودی عملیاتی می‌شود.

وی درباره هزینه تمام‌شده تبلت‌های اشاره شده گفت: برای هر 50هزار تبلت مبلغ 150میلیارد تومان هزینه خواهد شد که با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده فاز نخست توزیع تبلت‌ها تا پایان این ماه در اختیار دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد قرار خواهد گرفت.

  • ۹۹/۰۷/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">