ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توضیحات مخابرات درباره اتهام گرانفروشی

| دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۸۸، ۰۱:۵۹ ب.ظ | ۲ نظر

چندی پیش موضوع شکایت تعدادی از شرکت‌های ندا - ارایه‌کننده اینترنت پرسرعت - مبنی بر عملکرد غیرقانونی شرکت مخابرات استان تهران در اعمال نکردن تعرفه قانونی سرویس‌ ADSL و دریافت سه هزار تومان به جای قیمت واقعی یک هزار تومانی این سرویس در رسانه‌ها مطرح و عنوان شد که رییس شرکت مخابرات ایران و مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران به دادگاه احضار شدند همچنین خبرهایی مبنی بر تعیین قرار وثیقه برای مدیر عامل شرکت مخابرات تهران منتشر شد اما محمد روح‌الهی در گفت‌وگو با ایسنا موضوع وثیقه را تکذیب و درباره احضار به دادسرا توضیحاتی ارایه کرد که با سخنان رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در تضاد است.

محمد روح‌اللهی - مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران با تکذیب تعیین قرار وثیقه‌ برای خود، موضوع شکایت شرکت‌های ندا و حضور مخابراتی‌ها در جلسات دادرسی را تائید کرد.

او با تاکید بر این که ابدا گران‌فروشی نکرده‌ایم، افزود: مخابرات استان تهران طبق مصوبه مجمع شرکت مخابرات ایران عمل کرده است و تا این مصوبه اصلاح و ابلاغ نشود نمی‌توان تغییری در عملکرد اعمال کرد.

وی درباره اینکه تاکنون چه مواردی در جلسات دادرسی مطرح شده تاکید کرد: من نمی‌توانم از روند پرونده در دادگاه صحبت کنم و وظیفه اطلاع‌رسانی در این‌باره برعهده دادگاه است.

روح‌اللهی همچنین درباره افزایش تعرفه حداقل کارمزد کارکرد تلفن ثابت از 500 به هزار تومان گفت: اخبار منتشر شده در این حوزه چیزی بیش از یک جریان خبرسازی نیست. از ابتدا هزینه حداقل کارمزد کارکرد تلفن ثابت 200 پالس بوده که همچنان نیز این میزان اعمال می‌شود و از آنجا که تعرفه هر پالس تلفن ثابت افزایش نداشته است در نتیجه افزایش در این حوزه بی‌معنا خواهد بود.

او در پایان خاطرنشان کرد: ما به عنوان بخش دولتی در شرایطی که نظارت‌های شدیدی روی عملکرد ما وجود دارد، به هیچ وجه امکان و انگیزه اخذ قیمت بیش‌تر از مردم و گرانفروشی را نداریم.

این در حالی است که طبق اعلام محمود خسروی - رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - موضوع کاهش تعرفه به هزار تومان در مجمع مخابرات ایران تصویب شده و لازم‌الاجراست.

وی به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ابلاغ این مصوبه توسط وزیر ICT به تمام استان‌ها صورت گرفته و اگر خلاف آن صورت گیرد و مبلغی بیش از هزار تومان دریافت شود کاری غیرقانونی است.

  • ۸۸/۰۶/۰۲

نظرات  (۲)

کذب محض است.من که به هیچ وجه باور نمی کنم.با داشتن قبض در دست من چگونه باور کنم؟؟؟؟؟؟
  • ابراهیم شاهمرادیان
  • بنده هم یکی از ده ها هزار استفاده کننده از خدمات ADSL شرکت PAP هستم، در جریان این مبلغ 3000 تومان هم قرار دارم، با یک حساب سر انگشتی می توان حساب کرد که این مابه التفاوتی که هر کاربر بسته به استفاده از سرعت خدمات پرداخت می نماید، چه درآمد هنگفتی را برای این شرکت رقم می زند. امیدوارم مسئولین پیگیر باشند.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">