ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توقف تلیغات آی‌سیم روی سیمکارت ایرانسلی‌ها

| سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۰۵ ب.ظ | ۱ نظر

اپراتور دوم موبایل برای تبلیغ سیم کارت‌های دائمی جدید خود، بدون اجازه از مشترکان برای آنهایی که آهنگ پیشواز ندارند، پیغام تبلیغی پیشواز اجباری فعال کرده بود. این اقدام اپراتور بسیار زود با دستور رگولاتوری متوقف شد.

به گزارش فارس، اپراتور دوم تلفن‌همراه روز گذشته تبلیغات سیم‌کارت‌های دائمی جدید خود با نام ISIM را به طور خودکار و بدون اجازه مشترک، برای آنهایی که آهنگ پیشواز ندارند، فعال کرده بود.

به این ترتیب در تماس با مشترکان ایرانسل، پیامی تبلیغی با این مضمون که «آی‌سیم با پیش شماره 0902 برای شما که می‌خواهید متمایز باشید. برای اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین به www.isim.ir مراجعه کنید» برای تماس گیرنده پخش می‌شد.

این اقدام اپراتور، بیش از آنکه سبب نارضایتی مشترکان شود، تعجب همه را در برداشت. زیرا برای نخستین بار بود که اپراتوری با استفاده از سیم‌کارت‌های در دست مردم، چنین اقدام تبلیغی را بدون اجازه از مشترکان خود، اجرا می‌کند.

این اقدام خیلی زود واکنش مردم و مسئولان را در پی داشت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پس از اطلاع از این موضوع، دستور توقف این اقدام را به ایرانسل اعلام کرد و به این ترتیب پیغام تبلیغی پیشواز اجباری از شبکه ایرانسل حذف شد.

  • ۹۲/۱۱/۱۵

نظرات  (۱)

تلیغات????????????? عنوان خبر را اصلاح نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">