ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تولید گوشی به هماهنگی سه وزارتخانه نیازمند است

| چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۳:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل کارخانجات مخابراتی ایران برای رونق گرفتن صنعت تولید تلفن همراه خواستار هماهنگی بین سه وزارت خانه بازرگانی ، صنایع وکارشد.

ابراهیم مطلع درگفت وگو با موبنا اظهارداشت: تولید گوشی تلفن های وطنی با مدیریت و استراتژی مشخص از سوی دولت نه تنها می توانست با رونق مواجه شود بلکه از این امکان برخورد بود تا بخشی از سهم بازار را نیز تغذیه کند .

مطلع تصریح کرد: بهتر است وزارت بازرگانی به منظور تنظیم بازار تلفن همراه و جلوگیری از ورود گوشی قاچاق ، وزارت صنایع با بها دادن بیشتر و وزارت کار برای اشتغالزایی در این صنعت، هماهنگی های بیشتری باهم داشته باشند، تا بتوانیم در این صنعت نیز شکوفا شویم .

وی ادامه داد:تا زمانی که این هماهنگی ایجاد نشود نمی توان به تولید گوشی تلفن همراه آن گونه که باید و شاید روی آورد و باید منتظر توقف فعالیت سه کارخانه باقی مانده در عرصه تولید گوشی تلفن همراه باشیم.

مدیرعامل کارخانجات مخابراتی ایران با بیان اینکه نباید نگاه بازاری به چنین بازاری شود، اظهار داشت: ولی متاسفانه دید تجاری و هماهنگ نبودن وزارتخانه های مذکورمنجر به شکست در این عرصه شده است.

  • ۸۹/۰۲/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">