ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ثابت می‌کنیم قربانی جنگ روسیه شدید

| شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

فیس بوک به کاربرانش وعده داده قربانیان جنگ روسیه علیه انتخابات ریاست جمهوری 2016 را شناسایی کرده و به آنها اثبات می کند در دام افتاده اند.
فناوران - قرار است شبکه اجتماعی فیس بوک با راه اندازی یک نرم افزار تا پایان سال جاری قربانیان جنگ سایبری روسیه را شناسایی کند. این نرم افزار به کاربران نشان می دهد چگونه با لایک کردن پست ها یا دنبال کردن حساب ها در این شبکه اجتماعی، به دام پروپاگاندای روسیه افتاده اند. قرار است این نرم افزار نشان دهد چه کسانی هزاران پست و حساب روس ها علیه هیلاری کلینتون را لایک کرده اند. این تصمیم در حالی گرفته شده است که اخیرا فیس بوک به همراه توییتر و گوگل مجبور شدند در مجلس سنا از عملکرد خود در دوره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دفاع کرده و ثابت کنند با روسیه همکاری نداشته است. این سه کمپانی بزرگ تا حدودی توانستند سناتورها را قانع کنند که با روسیه در جریان انتخابات همکاری نداشته اند اما با انتشار اسناد پاناما و آشکار شدن رد پای سرمایه گذاران روسی در شبکه های اجتماعی بزرگ به خصوص توییتر، به نظر می رسد این کمپانی ها راه دشواری برای اثبات عدم همکاری با روسیه در پیش دارند.

  • ۹۶/۰۹/۰۴

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">