ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ثبت افزایش سرمایه مخابرات تا پایان هفته

| سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۸۷، ۰۱:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: افزایش سرمایه شرکت مخابرات ایران حداکثر تا پایان هفته جاری در اداره ثبت شرکتها به ثبت می رسد.

صابر فیضی در گفتگو با مهر گفت: براساس برنامه قبلی مقرر شده بود تا 5 درصد از سهام شرکت مخابرات به منظور کشف قیمت 19 مرداد در بورس عرضه شود ولی به دلیل افزایش سرمایه اتفاق افتاده در ارزش سهام این شرکت، امیدواریم که مراحل ثبت تا پایان هفته جاری به اتمام برسد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: سازمان بورس نیز برخی اطلاعات را از شرکت مخابرات ایران درخواست کرده بود که در روزهای اخیر ارائه خواهد شد تا واگذاری سهام این شرکت مطابق برنامه انجام شود.

وی ادامه داد: رقم افزایش سرمایه شرکت مخابرات ایران مشخص شده است و از رقم قبلی 36 هزار و 900 میلیارد ریال به 45 هزار و 800 میلیارد ریال افزایش یافته است.

فیضی ابراز داشت: با وجود برخی تسویه حسابها در زیر مجموعه شرکت مخابرات ایران رقم سرمایه این شرکت افزایش یافته است و با کشف قیمت پیش بینی می شود طی چند مرحله تا 80 درصد از سهام شرکت مخابرات ایران واگذار شود.

  • ۸۷/۰۵/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">