ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ثبت تقاضا برای عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی

| يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۳۵ ب.ظ | ۵ نظر

مشترکانی که از دریافت پیامک از سوی شرکت ها ویا دستگاههای دولتی ناراضی هستند می توانند با مراجعه به شرکت مخابرات و یا دفتر امور مشترکین تلفن همراه شماره خود را ارائه کنند، این شماره وارد فهرست سیاه می شود و دیگر هیچ پیامکی برای مشترک ارسال نمی شود.

دکتر داوود زارعیان مدیر روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران در گفتگو با موبنا با اشاره به اینکه پیامک های تبلیغاتی به طور قطع نباید در هر ساعت از شبانه روز ارسال شود،اظهار کرد : در صورتی که شرکت یا سازمان های دولتی خواستار ارسال پیامک های تبلیغاتی باشند طبق قاعده باید تا پیش از نیمه شب این پیامک ها را ارسال کنند .

وی افزود :در صورتیکه مشترکان تلفن همراه با بازرسی مخابرات تماس گرفته و یا نمونه پیامک را به سازمان بازرسی ارائه کنند ،این سازمان با شرکت یا دستگاههای متخلف برخورد می کند .

زارعیان تصریح کرد :پیامک هایی که از سوی شرکت های خصوصی و یا اپراتورهای خصوصی ارسال می شوند برای شرکت مخابرات قابل کنترل نیست و این شرکت تنها پیامک هایی را می تواند کنترل کند که از سوی شرکت یا دستگاههای دولتی ارسال شده باشند .

وی با اشاره به اینکه پیامک هایی که به صورت انبوه برای مشترکان تلفن همراه ارسال می شوند از سوی شرکت مخابرات ایران کنترل می شود ،خاطرنشان کرد :اگرمشترک یا مشترکانی از ارسال پیامک شکایت داشته باشند و به شرکت مخابرات مراجعه کنند، اپراتور مورد نظر نیز برای جلب رضایت مشترک و هماهنگی با وی فراخوانده می شود .

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران یاد آور شد :از سویی دیگر مشترکانی که از دریافت پیامک از سوی شرکت ها ویا دستگاههای دولتی ناراضی هستند می توانند با مراجعه به شرکت مخابرات و یا دفترامور مشترکای تلفن همراه شماره خود را ارائه کنند، این شماره وارد فهرست سیاه می شود و دیگر هیچ پیامکی برای مشترک ارسال نخواهد شد .

  • ۸۹/۰۳/۱۶

نظرات  (۵)

همیشه کارهای ما باید برعکس باشه ؟ معمولا باید ابتدا نظر مشترک رو بپرسن ببینن آیا مایل به دریافت پیامهای تبلسغاتی هست یانه ، بصورتیکه هیچ زحمت یا دردسری براش نداشته باشه مثلا بایستی از مشترک بخوان اگه مایل به دریافت این تبلیغات هست یه پیامی برای مرکز پیام ارسال کنه
ما که رفتیم مخابرات (منطقه 8 شهیدمدنی):گفت اگه مشترک همراه اولی ، باشماره 09990 تماس بگیر ، اگه ایرانسل و... هستی به ما مربوط نمیشه.اون وقت نمیدونم مسوول مربوطه چطور جرآت میکنه بگه : ":اگرمشترک یا مشترکانی از ارسال پیامک شکایت داشته باشند و به شرکت مخابرات مراجعه کنند، اپراتور مورد نظر نیز برای جلب رضایت مشترک و هماهنگی با وی فراخوانده می شود ."
تعجب آور است که مردم باید برای عدم دریافت پیام تبلیغاتی درخواست بدهند. آنهم با ثبت مشخصات مالک، شماره تلفن مورد نظر و شماره پرونده ذکر شده در شناسنامه تلفن همراه، . خوب چرا نمیگویید یک پیام خالی به فلان شماره بفرست تا دیگه پیام های تبلیغاتی رو دریافت نکنی؟ چون درآمد پایین میاد؟ واقعا" خجالت اوره.جهان سوم یعنی همین!!!!!
  • مشترک همراه اول
  • عجب بد بختیه ها - ما می خوایم این اس ام اس های چرت تبلیغاتی رو برامون نفرستن باید مشخصات هفت پشتمون رو بدیم تا فرم پر کنن و تشکیل پرونده بدن - واقعا مزخرفه - تازه یک ماه بعد فعال می شه - انگار می خوان شاخ غول رو بشکنن - یکی نیست بگه به جای این که واسه ما اینقد سخت بگیرن و هفت خوان رستم رو برن بهتره به اون ... که می خواد اس ام اس تبلیغاتی رو بده تفهیم کنن که مشترک باید رضایت داشته باشه که بهش اس ام اس بدی
    اگه مردی شماره 09990 رو بگیر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">