ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ثبت‌نام رایتل در مشهد و شیراز

| دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

با ورود رایتل به شهرهای مشهد و شیراز امکان استفاده از تماس تصویری، اینترنت پرسرعت موبایل و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده برای شهروندان این شهرها فراهم می شود.

به گزارش (ایسنا)، به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه نیمه شعبان، رایتل با هدف گسترش شبکه خود ثبت نام سیم‌کارت های دیتا و دائمی را از روز پنج شنبه 15 تیرماه در شهرهای مشهد و شیراز با انجام اولین واگذاری به خانواده معظم شهیدان آغاز می‌کند.

شهروندان شهرهای شیراز و مشهد می‌توانند از تاریخ 15 تیر ماه با مراجعه به سایت رایتل به آدرس www.rightel.ir و یا از روز شنبه 17 تیرماه از طریق دفاتر پیشخوان منتخب دولت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

این اپراتور در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس‌های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌کند که از جمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویس‌های چند رسانه‌یی و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.

رایتل اولین اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل سوم موبایل ( 3G ) در کشور است و در حال حاضر و پس از پوشش دهی شهرهای تهران و کرج در حال گسترش شبکه خود به هشت شهر دیگر است که شهرهای شیراز و مشهد در این بین در اولویت توسعه قرار گرفته اند.

  • ۹۱/۰۴/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">