ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ثبت نام با تاخیر پذیرش دانشجو در دو رشته مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و مدیریت اجرایی (EMBA) مقطع کارشناسی ارشد در مرکز آموزش الکترونیکی (مجازی) دانشگاه علم و صنعت ایران از دیروز (30 مهر) آغاز و تا 14 آبان ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر علی صدر معاون آموزشی مرکز ضمن بیان این مطلب افزود: از شرایط پذیرش در رشته مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات دارا بودن مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در رشته‌های مهندسی برق یا مهندسی کامپیوتر و در رشته مدیریت اجرایی دارندگان مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم در هر رشته‌ای می‌توانند در خواست پذیرش کنند، لیکن دارا بودن سابقه مدیریت اجرایی یکی از نکاتی است که در پذیرش متقاضی در نظر گرفته می‌شود.
وی ادامه داد:‌ پذیرفته شدگان در نیم سال اول تحصیل به عنوان دانش‌پذیر شروع به تحصیل می‌کنند و ادامه تحصیل آنان به عنوان دانشجو منوط به اخذ حدنصاب لازم می‌باشد که جزییات آن در وب‌سایت مرکز به نشانی http://www.elearning-just.ir آمده است.
گفتنی است در این دو رشته حدودا 300 دانشجو پذیرفته می‌شوند و اسامی پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره در 14 آذر ماه اعلام خواهد شد، شروع دوره نیز از هفتم بهمن ماه می‌باشد.

  • ۸۴/۰۸/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">