ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در پی انتشار خبری مبنی بر ثبت‌‏نام سری جدید سیم‌‏کارت تلفن همراه از اول دی‌‏ماه , عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ضمن تکذیب این خبر ، از ثبت‌‏نام سیم‌‏کارت از اول بهمن‌‏ماه جاری خبر داد.
مهندس طالبی‌‏نژاد , عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار , درگفت و گو با خبرنگار ایلنا , با بیان این مطلب که ثبت‌‏نام نامحدود سیم‌‏کارت تلفن همراه ظرف مدت یک ماه از اول بهمن‌‏ماه آغاز خواهد شد , اظهار داشت: ثبت‌‏نام سیم‌‏کارت نامحدود است ؛ اما واگذاری محدود و با توجه به قرعه‌‏کشی که زمان آن هنوز مشخص نیست ، انجام خواهد شد.

وی ، با بیان این که اول دی‌‏ماه اطلاعیه ثبت‌‏نام سیم‌‏کارت در کلیه مطبوعات و رسانه‌‏ها داده می‌‏شود , گفت:‌‏ پیش‌‏بینی می‌‏شود که استقبال خوبی از سوی مردم برای ثبت‌‏نام صورت گیرد.

مهندس طالبی‌‏نژاد , توسعه شبکه تلفن همراه را قبل از واگذاری‌‏های مرحله جدید ضروری دانست و یادآور شد: بیش از 60 درصد از شبکه سیار پیش از واگذاری توسعه می‌‏یابد.

عضو هیات مدیره و علی‌‏البدل ارتباطات سیار , با بیان این که واگذاری‌‏ها ظرف مدت یک سال صورت می‌‏گیرد و در غیر این صورت به متقاضیان دیرکرد تعلق می‌‏گیرد, تصریح کرد: دیرکرد به ازای سپرده کوتاه‌‏مدت و با نرخ سود بانکی محاسبه می‌‏شود.

وی ، در پایان افزود: قیمت سیم‌‏کارت جدید تلفن همراه 390 هزار تومان است که چگونگی ثبت‌‏نام آن اعلام خواهد شد.

  • ۸۴/۰۹/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">