ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جایزه به کاربران فعال در Google Maps

| جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

گوگل در طرح جدیدی تصمیم گرفته است تا به کاربران فعال در سرویس نقشه این شرکت جایزه دهد.
 گوگل به افرادی که در اپلیکیشن و سرویس Maps به همراهی پرداخته و در مورد برخی مکان ها یا کسب و کار ها، نظرشان را اعلام می کنند یا آن محل را بررسی می نمایند، Local Guides یا راهنماهای محلی می گوید.
این افراد اطلاعاتی را در مورد رستوران ها، مکان های تفریحی و دیدنی در گوگل مپز به اشتراک می گذارند و حالا شرکت گوگل تصمیم دارد برای افزایش تعداد چنین کاربرانی، از آنها به شکلی بهتر قدردانی کند.
در این میان گوگل افراد راهنما را سطح بندی می کند. در صورتی که یک شخص بتواند به سطح دوم دست پیدا کند، پیش از کاربران عادی به محصولات و سرویس های جدید شرکت مورد بحث دسترسی خواهد داشت. در سطح سوم، علامتی در کنار نام این افراد گذاشته خواهد شد تا به عنوان بررسی کنندگان معتمد گوگل برای مکان های مختلف شناخته شوند.
مهم ترین مرحله اما، رسیدن یک کاربر به سطح چهارم است. جایی که گوگل به راهنماهای محلی خود یک ترابایت فضای ذخیره سازی رایگان در Drive اعطا می کند؛ فضایی که دریافت آن برای کاربران عادی، به شکل ماهانه هزینه ای معادل ۹.۹۹ دلار در بر دارد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛گوگل در مورد نحوه دقیق سطح بندی کاربران هنوز اطلاعات کامل و دقیقی را منتشر ننموده است اما در هر صورت تلاش می کند تا عنوان خود یعنی پیشتاز سرویس های مسیریابی در میان سایر پلتفرم های اینچنینی را با راهکارهای مختلف حفظ کند، هرچند که گوگل مپز اکنون از جایگاهی برخوردار است که بعید به نظر می رسد از سوی سایر سرویس ها تهدیدی متوجه آن باشد.

  • ۹۴/۰۸/۲۹

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">