ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نخستین جشنواره ملی اینترنتی فیلم های تبلیغاتی با هدف تاکید بر رعایت صداقت در تبلیغات و تاکید مضاعف بر علمی بودن صنعت تبلیغات برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از نخستین جشنواره اینترنتی فیلم‌های تبلیغاتی، در این جشنواره که اختتامیه آن در تاریخ 15 شهریورماه 89 برگزار خواهد شد، فیلم‌های تبلیغاتی با حداکثر مدت زمان 60 ثانیه در سه بخش صنعتی، آموزشی - فرهنگی و اطلاع رسانی توسط 5 داور که 2 نفر از ایشان از خارج کشور دعوت می‌شوند ، مورد بررسی و داوری قرار خواهند گرفت.

محمدعلی حجازی دبیر این جشنواره گفت: این نخستین جشنواره اینترنتی به معنای واقعی در ایران خواهد بود که تمامی امور و مراحل جشنواره فقط در وب سایت رسمی جشنواره انجام می گیرد . آپلود کردن فیلم‌ها ، بررسی و انتخاب فیلم‌ها توسط هیئت انتخاب، داوری فیلم‌ها توسط هیئت داوران و مخاطبان ، اعلام نتایج و برگزاری اختتامیه همگی به واسطه وب سایت رسمی جشنواره صورت خواهد گرفت.

حجازی با بیان این که این جشنواره در سال اول به صورت ملی برگزار خواهد شد ، گفت: در سال نخست برگزاری جشنواره سعی می شود تا آثار داخلی با یکدیگر به رقابت بپردازند و در سال های آینده پس از بررسی سطح کیفی فیلم‌های تبلیغاتی داخلی و مقایسه آنها با استانداردهای بین‌المللی ، تصمیم برای برگزاری آن در سطح جهانی گرفته خواهد شد.

دبیر جشنواره در ادامه در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره افزود: بررسی سطح کیفی فیلم‌های تبلیغاتی، ارائه الگوهای موثر و مطابق با فرهنگ ایرانی اسلامی ، تاکید بر رعایت صداقت در تبلیغات، تأکید بر علمی‌بودن صنعت تبلیغات، ایجاد تحرک و پویایی در میان شرکت‌های تبلیغاتی ، تاکید بر ایجاز و تأثیرگذاری تبلیغات در کم ترین زمان، ایجاد فضایی برای دوباره دیده شدن تبلیغات از جمله اهداف چهارده‌گانه این جشنواره اینترنتی است.

  • ۸۹/۰۵/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">