ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

چهارمین کنفرانس بین المللی و جشنواره نظام اداری الکترونیکی با شعار "نهضت توسعه خدمات الکترونیکی" به همت جهاد دانشگاهی صنعتی شریف و مرکز همایش‌های طاپکو برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این جشنواره که با هدف تعامل میان دستگاه‌های اجرایی برای تحقق نظام اداری الکترونیکی و معرفی آخرین دستاوردهای کاربردی نظام اداری الکترونیکی در داخل و خارج از کشور تیرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود، اهدافی همچون تبادل نظر درباره تحقق بندهای مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه پنجم توسعه، نقش فناوری اطلاعات و نظام اداری الکترونیکی در تحقق اصل 44 قانون اساسی، معرفی توانمندی های داخلی و خارجی در زمینه خدمات رسانی الکترونیکی و نیز ارائه جدید ترین نرم افزارهای تخصصی عملیاتی را دنبال می کند.

تبادل نظر درباره استفاده از بستر شبکه دولت در تعاملات فراسازمانی و بررسی و چالشها و موانع فراروی تحقق نظام اداری الکترونیکی از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس اعلام شده است.

آخرین زمان ارسال مقالات به این کنفرانس تا تاریخ 20 خردادماه جاری اعلام شده و محورهای مقالات آن شامل استانداردهای خدمات الکترونیکی، نظام اداری همراه (m-governance)، نظام اداری الکترونیکی و دورکاری و نظام اداری الکترونیکی و تحول اداری است.

برای بهینه ‌سازی نتایج این کنفرانس، کارگروههای تخصصی استانداردسازی و امنیت، مدیریت خدمات الکترونیکی، نظام اداری همراه و زیرساخت، اتوماسیون اداری و ERP و معماری سازمانی و دورکاری در کمیته علمی تشکیل و مقالات در قالب پنل های تخصصی ارائه خواهد شد.

2 کارگاه تخصصی بهینه سازی وبگاه های سازمانی برای موتورهای جستجو SEO و مدیریت امنیت اطلاعات ISMS نیز برگزار خواهد شد و به شرکت کنندگان گواهی آموزشی از طرف جهاد دانشگاهی شریف اعطا خواهد شد.

  • ۹۰/۰۳/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">