ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

روزنامه فناوران اطلاعات به عنوان نخستین و تنها روزنامه فناوری اطلاعات کشور، در تدارک جشن هزارمین شماره انتشار خود است.

این روزنامه در شرایطی پا به جمع مطبوعات کشور گذاشت که تردیدهای زیادی در خصوص تداوم انتشار آن به واسطه رشدنیافتگی مقوله فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور مطرح بود. اما روزنامه فناوران اطلاعات در حالی هزارمین شماره انتشار خود را پشت سر گذشت که در سال های اخیر فناوری اطلاعات به یکی از حاشیه نشین ترین مقوله ها در عرصه تصمیم گیری های کلان کشور تبدیل شده است.

با این تفاسیر فناوران همچنان ایستاده و به آینده هایی دورتر و بلندتر چشم دارد. ایمان بیک دوست و همکار رسانه ای سال های دور و سردبیر فناوران به مناسبت فرارسیدن هزارمین شماره انتشار این روزنامه نوشته :

" فناوران اطلاعات، نخستین و هنوز تنها روزنامه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور که 27 اردیبهشت 1385 نخستین شماره خود را روانه دکه‌ها کرد، امروز یکهزارمین شماره خود را پشت سر گذاشته است.

تیم فناوران در طول بیش از 43 ماه فعالیت مستمر، سعی در پوشش اخبار و گزارش‌های حوزه فاوا در ایران و جهان داشته و از این پس نیز، با رویکردی جدید که به تدریج در صفحات روزنامه نمایان خواهد شد، وظیفه خود را به انجام خواهد رساند.

فناوران سعی خواهد کرد با تغییر در شکل و ساختار، فضایی شاداب‌‌تر برای خوانندگان حرفه‌ای‌اش فراهم کند و به مخاطبان جدید نیز خواهد اندیشید.

در ویژه‌نامه‌ای که به مناسبت گذر از یکهزارمین شماره منتشر خواهد شد، شما خواننده گرامی و وفادار را با اهداف، رویکردها و برنامه‌های فناوران اطلاعات بیش‌تر آشنا خواهیم کرد."
به سهم خود کسب این موفقیت را به فناورانی های تبریک گفته و تداوم موفقیت های بیشتر را برای ایشان آرزومندیم.

  • ۸۸/۱۰/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">