ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جنجال حضور ترامپ در شبکه‌های اجتماعی

| يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس جمهوری آمریکا در پی انتقادها درباره استفاده وی از شبکه های اجتماعی نوشت: استفاده من از شبکه های اجتماعی به عنوان «رئیس جمهوری» نیست، بلکه به عنوان «رئیس جمهوری مدرن» است.

به گزارش ایرنا، در پی انتقادها از دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره حضور وی در شبکه های اجتماعی و بحث مسئولیت قانونی او به عنوان «رئیس جمهوری» در قبال پیام هایش در این شبکه ها، در پیامی توئیتری استفاده خود از شبکه های اجتماعی را به عنوان «رئیس جمهوری مدرن» توصیف کرد.
این در حالی است که ترامپ بسیاری از تصمیم ها و اقدامات خود را از طریق شبکه اجتماعی توئیتر اعلام می کند و 'شان اسپایسر' سخنگوی کاخ سفید در این باره گفته است: توییت های وی به عنوان بیانیه رسمی رئیس جمهوری آمریکا تلقی می شود.
استفاده رئیس جمهوری آمریکا از شبکه های اجتماعی موجب درگیری لفظی وی با شبکه خبری سی ان ان نیز شد. وی در پیامی توئیتری با متهم کردن سی ان ان به تلاش برای متقاعد کردن جمهوری خواهان برای جلوگیری از حضورش در رسانه های اجتماعی، این شبکه را «رسانه متقلب سی ان ان» نام نهاد.
وی نوشت: رسانه های جعلی و متقلب سخت در تلاشند تا جمهوری خواهان و دیگران را متقاعد کنند که من از شبکه های اجتماعی استفاده نکنم.
پیشتر 'مایک کویگلی ' (Mike Quigley) عضو مجلس نمایندگان آمریکا به موجب طرحی خواستار اصلاح قانون 'ثبت رئیس جمهوری' شده بود که در آن از 'آرشیو ملی' آمریکا خواست تا نوشتارهای توییت شخص رئیس جمهوری و دیگر فعالیت های وی در شبکه های اجتماعی را ثبت کند.
وی گفته بود: چنانچه شخص رئیس جمهوری آمریکا در شبکه های اجتماعی به ناگهان سیاست هایی را بطور علنی اعلام کند، آنگاه باید اطمینان یابیم که چنین بیانیه هایی مستند سازی و برای ارجاعات بعدی محفوظ نگاه داشته می شوند.
کویگلی که عضو کمیته اطلاعاتی کنگره آمریکا است، افزود: توییت ها، (پیام هایی) قدرتمند هستند و باید شخص رئیس جمهوری در برابر هر پستی که روی شبکه های اجتماعی قرار می دهد، مسئولیت پذیر باشد.
در صورتی که چنین قانون تصویب شود رئیس جمهوری آمریکا از پاک کردن پست هایش منع می شود. این در حالی است ترامپ بارها مبادرت به حذف توئیت های خود کرده است.
ترامپ که با نشانی 'realDonaldTrump@' بر روی شبکه اجتماعی توییتر تاکنون 32میلیون دنبال کننده دارد، به نوشتن پیام های اشتباه و غلط های املایی و دستوری شهره است.
او در توییتی خبرساز بر روی حساب شخصی توئیتر خود از لفظ نامفهوم 'covfefe' استفاده کرده بود که ساعت ها جهانیان شاهد آن بوده و گمانه زنی های بسیاری درباره آن انجام شد. این پیام بعدها حذف شد و ترامپ درباره آن نوشت: کسی معنی آنرا فهمید، لذت بردید!

  • ۹۶/۰۴/۱۱

ترامپ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">