ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حذف معاونت IT برای جلوگیری از موازی کاری بود

| سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۲:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، حذف " معاونت فناوری اطلاعات " از نمودار سازمانی این وزارتخانه را اقدامی برای جلوگیری از موازی کاری عنوان کرد.

"محمود هراتیان نژادی " در گفت و گو با ایرنا با اشاره به تغییر ساختار سازمانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تصویب نمودار سازمانی جدید این وزارتخانه توسط هیات دولت ، افزود: در ساختار جدید این وزارتخانه امور مربوط به فناوری اطلاعات و مسایل حاکمیتی و سیاست گذاری این بخش در " شرکت فناوری اطلاعات " و "دبیرخانه شورای عالی فناوری اطلاعات" تجمیع شده است.

وی تصریح کرد، حذف معاونت فناوری اطلاعات به مفهوم بی اهمیت تلقی کردن این بخش نیست و شرکت فناوری اطلاعات از این پس با جدیت امور حاکمیتی و سیاستگذاری بخش فناوری اطلاعات کشور را دنبال خواهد کرد.

این مقام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه آینده این وزارتخانه را تبدیل " شرکت فناوری اطلاعات " به " سازمان فناوری اطلاعات " اعلام کرد و افزود: هدف از این کار پر رنگ تر کردن نقش حاکمیتی این دستگاه است.

هراتیان نژادی درباره وضعیت کارکنان معاونت فناوری اطلاعات گفت: با حذف این معاونت از ساختار سازمانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، بخشی از کارکنان این معاونت به شرکت فناوری اطلاعات منتقل می شوند و بخش دیگری نیز در قسمت هایی که با تخصص آنها هماهنگی دارد ، مشغول به کار می شوند .

وی تصریح کرد،بعد از آنکه شرکت مخابرات ایران ساختمان های مربوط به وزارت خانه را تخلیه کرد ، شرکت فناوری اطلاعات به این مجموعه و به ساختمان های مربوط به وزارتخانه منتقل خواهد شد.

قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد بودجه معاونت فناوری اطلاعات گفت: بودجه این بخش در اختیار دبیرخانه شورای عالی فناوری اطلاعات که رییس آن معاون رییس جمهوری است، قرار می گیرد .

  • ۸۹/۰۲/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">