ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حضور رایتل در 5 استان جدید

| شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: پیش از سال اپراتور سوم تلفن همراه تیم‌های خود را در بیشتر مراکز استان‌ها فعال کرده و پوشش‌دهی در استان‌های دیگر را در دست کار دارد.

حسن رضوانی درباره آخرین وضعیت سیم‌کارت‌های اپراتور سوم اظهار کرد: در حال حاضر این اپراتور دارای 10هزار سیم‌کارت واگذار شده است که این تعداد واگذاری تنها در تهران و البرز انجام شده است.

رضوانی افزود: اخیرا شاهد راه‌اندازی پوشش استان‌های قم و مشهد بودیم و هفته جاری 5 مرکز استان دیگر نیز راه‌اندازی می‌شود و امید می‌رود در شهریورماه هم 21 استان پوشش و راه‌اندازی شود.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره واگذاری سیم‌کارت‌های رایتل و وقفه انجام شده در توزیع این سیم‌کارت‌ها اظهار کرد: در مرحله اول واگذاری و پوشش سیم‌کارت‌های این اپراتور، تنها پوشش در تعهدات آن‌ها بود که اکنون به دنبال انجام این خدمات هستند.

وی ادامه داد: طبیعی است ادامه و توسعه شبکه و فعالیت‌هایشان از محل درآمدها امکان‌پذیر است و اکنون مسائل فنی برای واگذاری در حال برطرف شدن است و از ماه آینده واگذاری‌شان سرعت پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا رضوانی درپایان درباره شکایت‌های مطرح شده از سوی مشترکان این اپراتور گفت: تاکنون شکایتی نبوده و هنوز تعداد سیم‌کارت‌ها در آن حدی نیست که شاکی زیادی داشته باشند.

  • ۹۱/۰۳/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">