ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف، در گرایش نرم‌افزار، سخت‌افزار و IT، روز یکشنبه 3 مرداد 1389، با حضور دانشجویان و با حمایت شرکت همکاران سیستم برگزار شد.

مهدی امیری، مدیر تولید همکاران سیستم، در این مراسم ضمن تبریک به دانشجویان و خانواده‌های آنها، گفت: « شما در ادامه مسیر موفقیت خود، می توانید با پیوستن به یک شرکت حرفه‌ای، گام دیگری در جهت موفقیت خود بردارید. کار حرفه‌ای یعنی حل مساله و همکاران سیستم جایی است که به دنبال حل مسائل شرکت‌ها و صنایع و کمک به رشد صنعت IT در کشور می‌باشد تا در نهایت بتواند به بهره‌وری شرکت‌ها کمک کند. »

مدیر تولید شرکت همکاران سیستم، ضمن بیان اینکه شرکت همکاران سیستم بیش از 6000 مشتری بزرگ و متوسط دارد خطاب به دانشجویان افزود: « رمز موفقیت همکاران سیستم ایجاد محیطی مناسب، دوستانه، شاداب و پویا است که با حضور افراد مستعد و جوانی همچون شما و در قالب یک کار تیم منسجم توانسته است این موفقیت را رقم بزند. »

در ادامه‌ی مراسم، به 10 نفر از دانشجویان برتر دانشگاه در رشته‌های مهندسی کامپیوتر نرم افزار، سخت‌افزار و مهندسی IT، جوایزی از طرف شرکت همکاران سیستم اهدا گردید.
IMG_1239.jpg

  • ۸۹/۰۵/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">