ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حمایت وزارت خارجه از همایش شهروند الکترونیکی

| چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۸۹، ۰۷:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

در شرایطی که برگزاری نخستین جلسه سیاستگذاری و کنفرانس خبری ICECC2010 به دلیل حضور وزیر ICT به اواخر تیرماه موکول شد ، وزارت امور خارجه به دستور منوچهر متکی ، برای حمایت از کنفرانس اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی کنفرانس ICECC2010 : دبیر کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه از مذاکراتی با وزارت امور خارجه ایران در خصوص ارائه تسهیلات ویژه برای مهمان های سایر کشورها در این کنفرانس خبر داد.

محمد قلم چی تصریح کرد : در برگزاری این کنفرانس بر طبق توافق های انجام شده با وزارت امور خارجه سرویس های E-VISA در اختیار مهمان های بین المللی این کنفرانس قرار می گیرد.

قلم چی ادامه داد : به این ترتیب مهمان های خارجی کنفرانس ظرف 24 ساعت ویزای ایران را دریافت خواهند کرد واین در حالی‌ است که به طور معمول دریافت ویزای الکترونیک ایران 72 ساعت زمان نیاز دارد.

دبیر کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه با اشاره به تاکید وزیر امور خارجه به ارائه تسهیلات ویژه از سوی این وزارتخانه به کنفرانس گفت : طبق مذاکره با مدیریت IT وزارت امور خارجه ، مقرر شده سرویس E-VISA در اختیار مهمان های بین المللی کنفرانس قرار گیرد.

وی همچنین از توافق دیگر این وزارت خانه با کنفرانس ICECC2010 خبر داد که بر طبق آن ، قرار است اخبار مربوط به این کنفرانس توسط سخنگوی وزارت امور خارجه منعکس شود.

قلم چی در خاتمه خبر داد : علاوه بر این موارد انتشار اطلاعات پیرامون کنفرانس در سایت وزارت امورخارجه است تا کلیه کشورها از این کنفرانس و آخرین اخبار آن مطلع شوند.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی کنفرانس icecc2010 : کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه موسوم به icecc2010 ، شهریورماه 89 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار خواهدشد، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت کنفرانس ( http://icecc2010.com ) مراجعه کنند.

  • ۸۹/۰۴/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">