ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خبری از رایتل در اصفهان نیست

| شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۴ ب.ظ | ۱ نظر

به رغم اینکه مسئولان امر وعده داده بودند که اپراتور رایتل در اصفهان به صورت کامل اجرایی شود اما نه فقط خبری از اجرایی شدن آن نیست بلکه این اپراتور حتی نماینده ای در اصفهان ندارد که در این خصوص اطلاع رسانی کند.

رایتل نخستین اپراتور نسل سوم تلفن همراه در کشور است که به ارائه سرویس های نسل سوم یا همان ۳G می پردازد، تاکنون در بیش از ۱۱۳ شهر کشور آنتن دهی رایتل کامل شده اما تا به امروز در اصفهان این اپراتور به طور کامل پوشش دهی ندارد.

این درحالی است که مدیر روابط عمومی رایتل ۴ ماه گذشته در نمایشگاه بین‌المللی مخابرات اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا وعده داده بود که با ” سیم کارت‌های رایتل در دفاتر خدمات ارتباطی اصفهان به فروش نمی رسد “ مساعدت های شهرداری اصفهان مشکل نصب دکل های رایتل در اصفهان برطرف شده و در دو تا سه ماه آینده پوشش دهی اپراتور سوم در اصفهان کامل خواهد شد.

حال این سوال پیش می‌آید در حالیکه این اپراتور رسما در اصفهان وجود ندارد چرا تماس‌های مکرری با برخی مشترکان سیم کارت های ثابت همراه اول در اصفهان انجام می‌شود مبنی بر اینکه سیم کارت‌های رایتل مشابه با شماره تلفن این مشترک ارائه می‌شود. یکی از کارکنان دفتر خدمات ارتباطی اصفهان در این خصوص به ایمنا گفت: تاکنون مسئولان ذیربط سیم کارت‌های رایتل را، به هیچ کدام از دفاتر خدمات ارتباطی اصفهان برای فروش عرضه نکرده‌اند و اگر سیم کارتی هم باشد فقط از طریق فروشندگان موبایل به فروش ” در حال حاضر سیم کارت‌های رایتل مخصوص شهر تهران و کرج در اصفهان عرضه می‌شود که به سبب وجود نقطه‌های کور و عدم آنتن‌دهی مناسب در این شهر کاربران با مشکل مواجه شده‌اند “ می رسد.

وی با اشاره به قیمت سیم‌کارت‌های رایتل، افزود: در حال حاضر قیمت فروش سیم کارت‌های اعتباری از سوی فروشندگان موبایل ۳۰ هزار تومان است اما اگر مقرر شود دفاتر خدمات ارتباطی این کار را انجام دهند سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل را ۲۰ هزار تومان و دائم را ۱۲۰ هزار تومان می فروشند.

فروش سیم‌‌کارت‌های رایتل کرج در اصفهان یکی از فروشندگان موبایل با اشاره به وضعیت سیم کارت‌های رایتل در اصفهان، بیان داشت: به سبب نبود نمایندگی فروش رایتل در اصفهان ما این نوع سیم کارت ها را به فروش نمی‌رسانیم.

کرمانی ادامه داد: در حال حاضر سیم کارت‌های رایتل مخصوص شهر تهران و کرج در اصفهان عرضه می‌شود که به سبب وجود نقطه‌های کور و عدم آنتن‌دهی مناسب در این شهر کاربران با مشکل مواجه شده‌اند.

وی شروع قیمت سیم‌کارت های اعتباری رایتل را از ۲۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر سیم کارت‌های دائمی این اپراتور از ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

با وجود اظهارات برخی مسئولان غیر رسمی متاسفانه در اصفهان حتی یک مسئول مرتبط با این موضوع نیز وجود ندارد که برای آگاهی از چگونگی این اپراتور، برای متقاضیان و کاربران اطلاع رسانی دقیقی انجام دهد.

  • ۹۲/۰۹/۰۹

نظرات  (۱)

رایتل در اصفهان دفتر مرکزی داره ادرسش هم حیابان مدرس است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">