ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

به منظور ساماندهی بازار گوشی‌های تلفن همراه و سیم‌کارت در ارتباط با حفظ حقوق مصرف‌کننده، گواهی تضمین کیفیت خدمات پس از فروش در چند روز آینده به شرکت‌های مورد درخواست واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افشار فروتن لاریجانی، رییس انجمن صنفی فروشندگان سیم‌کارت، تلفن همراه و لوازم جانبی با اعلام این خبر افزود: گواهی تضمین کیفیت به صورت برچسب بر سیم‌کارت، تلفن همراه و لوازم جانبی آن نصب می‌شود.

وی تأکید کرد: این گواهی غیرقابل جعل بوده و از دوام مناسبی برخوردار است. وی حمایت از مصرف‌کننده در ارتباط با ارایه خدمات پس از فروش تجهیزات و تشخیص جایگاه شرکت‌ها و نمایندگی‌های مجازی که می‌توانند اقدام به فعالیت در کشور را داشته باشند از اهداف ارایه این گواهی دانست.

وی در رابطه با جلوگیری از تضعیف حقوق مصرف‌کنندگان تأکید کرد: مصرف‌کنندگان در هنگام خرید تجهیزات به برچسب گواهی کیفیت خدمات پس‌از فروش توجه کنند. وی در خاتمه افزود: انجمن اسامی شرکت و نمایندگی‌هایی که موفق به دریافت این گواهی شده‌اند را به‌زودی اعلام می‌کند.

  • ۸۴/۱۰/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">