ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خروج غفاریان از وزارت ارتباطات

| يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۸۸، ۰۲:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

وفا غفاریان معاون وزیر ارتباطات دولت نهم ، این وزارتخانه را ترک کرد.

به گزارش موبنا وی که در زمان حاضرعضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران (سهامی عام ) است از سمت خود به دلیل مسائل حقوقی کناره گیری کرد .

با اجرای اساسنامه شرکت مخابرات ایران و با پذیرفته شدن این شرکت در قانون تجارت ، اعضای هیات مدیره نمی توانند سمتی در وزارت ارتباطات داشته باشند و به همین دلیل غفاریان که تا پیش از این به عنوان معاون وزیر ارتباطات و رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران مشغول به کار بود از سمت معاونت وزیر ارتباطات کناره گیری کرد.

غفاریان دکترای خود را در رشته مهندسی صنایع گرایش مدیریت استراتژیک در سال 1382 از دانشگاه علم و صنعت دریافت کرده وعلاوه بر آن، پروانه کارشناسی رسمی قوه قضایی خود را نیز در سال 1382از مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان اخذ نموده است.

وی به عنوان استادیار دانشگاه مالک اشتر و همچنین عضو هیئت علمی سازمان مدیریت صنعتی دوره های مختلفی را در زمینه های مدیریت استراتژیک، برنامه ریزی استراتژیک، تفکر استراتژیک و تصمیم گیری استراتژیک ارائه کرده است. همچنین به عنوان پیشگام اقدام به برگزاری دو دوره مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک به صورت یادگیری الکترونیکی کرده است.

دکتر غفاریان مسوولیتهای اجرایی متعددی از قبیل مدیریت عامل شرکت صنایع مخابرات ایران، مدیریت عامل شرکت صنایع الکترونیک ایران، مدیریت عامل و ریاست هیئت مدیره سازمان صنایع دفاع، معاونت امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع را عهده دار بوده و اکنون به عنوان رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران فعالیت می کند.

  • ۸۸/۰۶/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">