ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پاسخگویی پشتیبانی این شرکت ضعیف است و به راحتی در هنگام قطع شبکه اعلام می نماید مسولیتی در این زمینه ندارند!

چندی است شرکت ایرانسل با اختلالات شدید و جدی در زمینه ارائه خدمات به کاربران اینترنتی مواجه است و هیچ اقدامی برای بهبود این وضعیت صورت نگرفته است.

این اختلالات در حدی است عده ای از کاربران وایمکس قصد شکایت رسمی از این شرکت بخاطر ناتوانی از اقدام بر اساس قراردادش را دارند.

کاربران وایمکس ایرانسل که در هفته های اخیر با قطعی مکرر شبکه اینترنت مواجه بوده اند با خسارات جدی روبرو شده اند و در پروژه های رسمی و اداری خود متضرر شده اند و شرکت ایرانسل باید راه واضح و روشنی برای اعلام شکایت کاربران خود اعلام نماید و خسارات این مدت کاربران را نیز جبران نماید.

در گزارشی که مجلس شورای اسلامی در هفته ی پیش برای ارزیابی شبکه آنلاین دفاتر اسناد رسمی تهیه کرده است نیز به اختلالات این شرکت اشاره مستقیم شده است که جای شک و شبهه ای در مشکلات و ناتوانی این شرکت باقی نمی گذارد.

از تعرفه ی 64هزارتومانی این شرکت که به اصطلاح تعرفه ی نامحدود است اما در بیشتر مناطق با مشکل آنتن مواجه است و قطعی مکرر در طول روز به یک طرف، اما عدول این شرکت از اعمال زمان تمدید مشترکان در ابتدای هر ماه بیش از هرچیز قابل تامل است.

وایمکس ایرانسل در روز 26 هر ماه یعنی نیمه شب 25 اقدام به قطع مشترکانی که اقدام به تمدید تعرفه نکرده اند می کند که این اقدام فاقد وجاهت قانونی و دور از اخلاق و به نوعی دهن کجی به تمام صبوری مشترکان این شبکه است که با تمام مشکلات زیاد ایرانسل با آن مدارا میکنند.

به گزارش پارسینه مشترکان تاکید دارند که پاسخگویی پشتیبانی این شرکت ضعیف است و به راحتی در هنگام قطع شبکه اعلام می نماید مسولیتی در این زمینه ندارند!

چندی پیش در یکی از سایتهای اینترنتی کاربران وایمکس ایرانسل اقدام به اعلام نارضایتی از مشکلات موجود این سرویس کردند که با پاسخ مسولان ایرانسل مبنی بر بی مشکل بودن سرویس مربوطه مواجه شدند که کاربران ناراضی این مجموعه را به شدت حیرت زده کرده است.

بنظر می رسد شرکت ایرانسل با قرارداد مفصل و عریض و طویلی که بر روی سایت خود قرار داده و قیمت های بالنسبه بالای خود برای خدماتش، ضرورت دارد راهکار مناسب و روشن و قابل ارزیابی و رصدی برای جبران خسارات و اطلاع رسانی اختلالات شبکه ی خود پیش بینی و به کاربرانش ارائه دهد.

  • ۹۲/۰۹/۳۰

نظرات  (۱)

باید برن یه مدت سرویس از مبین نت بگیرند تا قدر ایرانسل رو بدانند! همش قطع - پشتیبانی صفر... باز ایرانسل یکی هست که کوشی رو برداره شما سرش داد بزنی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">