ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خط جایگزین برای زمان اختلال در اینترنت نداریم

| شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۲:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

با توجه به اینکه کابل مخابراتی SWM4 یکی از مسیر های دریافت اینترنت بین الملل ایران است، امکان تعریف خط جایگزین نیست.

مهدی کاظمی کارشناس شبکه در کفتگو با موبنا گفت : شرکت DU، اپراتور کابل مخابراتی SWM4، برنامه سه روزه تعمیر این کابل را شروع کرد. اما هنوز این مشکل حل نشده است. این اپراتور اعلام کرده بود، به دلیل استفاده از مسیر جایگزین، هیچ یک از ارتباطات Voice بین‌الملل خاورمیانه تحت تاثیر قرار نگرفته است. اما ممکن است برخی از کشورهای این منطقه به دلیل گرفتن بخشی از ظرفیت اینترنت بین‌الملل خود از این کابل با کاهش سرعت اینترنت مواجه باشند. کشور ایران یکی از آن کشورها است.

وی تصریح کرد: علاوه بر کاربران ایرانی، بسیاری از شرکت های ایرانی و حوزه خلیج فارس نیز سرویس‌های اینترنتی‌ شان با مشکل مواجه شده است. کندی و قطعی اینترنت برای کاربران ایرانی، بسیار سخت و مشکل شده است. ایران یکی از کشورهای اصلی تغذیه شونده مخابراتی از این کابل که یکی از مسیرهای اصلی دریافت اینترنت بین‌الملل است، امکان تعریف خط جایگزین را ندارد. از این رو تا رفع و تعمیر کابل های اینترنتی مشکل همچنان برای کاربران وجود دارد.

  • ۸۹/۰۲/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">