ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خواسته های بورس از مخابرات اجابت شد

| چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۸۷، ۰۶:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

"صابر فیضی" مدیر عامل شرکت مخابرات ایران روز سه شنبه اعلام کرد که "همه مراحلی که سازمان بورس اوراق بهادار از شرکت مخابرات برای ورود به بورس خواسته است، انجام شده است.

وی افزود: اکنون شرکت مخابرات ایران آماده ورود به بورس است و هیچ مشکلی در این مسیر وجود ندارد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از ثبت شدن شرکت مخابرات ایران به عنوان شرکت سهامی عام در اداره ثبت شرکت ها خبر داد و گفت:‌ شماره ثبت شرکت ها به سازمان خصوصی سازی اعلام شده است.

"فیضی" با بیان اینکه مطالبی که در مورد خصوصی شدن مخابرات ایران وجود دارد متفاوت از سایر شرکت ها است، اظهارداشت:‌ شرکت مخابرات همانند شرکت های تازه تاسیس نیست که بخواهد کارش را از ابتدا شروع کند.

وی گفت: سازمان بورس اوراق بهادار از شرکت مخابرات خواسته که سرمایه ها را در حین واگذاری، افزایش دهد، اما باید توجه داشت که فعالیت شرکت مخابرات ایران در زمان حاضر متوقف نشده است که بخواهد سرمایه های هم مسیر را افزایش دهد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: سرپرست وزارت اقتصاد و دارایی در حال پیگیری این مشکل است.

"فیضی" گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همه مباحث مربوط به ورود شرکت مخابرات ایران به بورس را انجام داده است و در حال حاضر پیگیری های حوزه وزارت اقتصادی و دارایی در حال انجام است.

  • ۸۷/۰۴/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">