ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

درخواست اعاده دادرسی مدیر منفصله مخابرات

| دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۸۶، ۰۷:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

وفا غفاریان" رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران روز دوشنبه اعلام کرد "مدیرکل دفتر بررسی‌های اقتصادی و تعرفه‌های مخابراتی این شرکت که بطور موقت به‌انفصال خدمت محکوم‌شده، درخواست اعاده دادرسی در کمیسیون تجدید نظر داده است".

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ، افزود: باید منتظر رای این کمیسیون بود، اگر ادله و براهین این فرد مورد تایید قرار گرفت، رفع اتهام می‌شود و اگر اتهامات کمیسیون تخلفات تایید شد، تنها مرجعی که‌مطابق قانون می‌تواند به این اتهامات رسیدگی کند ، دیوان عدالت اداری است.

سازمان بازرسی کل کشور روز گذشته اعلام کرد این مدیر کل مخابرات به علت کوتاهی در بهینه‌سازی نرخ‌های پویا مکالمه با برخی از کشورها که باعث قاچاق تزانزیت مکالمات بین‌الملل از طریق ایران شده و زیان زیادی را به مخابرات ایران وارد می‌کند، به انفصال موقت از خدمت محکوم شده است.

طی نشدن تشریفات قانونی و شرایط نامناسب همکاری بین شرکت مخابرات ایران و سه شرکت طرف قرارداد در زمینه مکالمات بین‌الملل از دیگر تخلفات اثبات شده در پرونده مدیرکل بررسی‌های اقتصادی و تعرفه‌های مخابراتی شرکت مخابرات اعلام شده است.

سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرده‌است که پرونده این مدیرکل شرکت مخابرات ایران را برای رسیدگی به اصل جرم و بررسی ضرر و زیان ناشی از قراردادهای مورد بحث، به مراجع قضایی ارجاع می‌دهد.

همچنین قرار است پرونده این فرد به منظور رسیدگی و پیگیری و شناخت سایر عوامل دخیل، به مراجع نظارتی در وزارت ارتباطات احاله شود.

غفاریان در ادامه گفت و گو با بیان این که، وی نیز از طریق خبر سازمان بازرسی از این موضوع آگاه شده‌است ، گفت: این گونه اتهامات باید برای مشخص شدن چگونگی، با جزییات طرح شوند و بدانیم منظور ازطی نشدن تشریفات قانونی در ارائه خدمات ارتباط بین‌الملل به سه شرکت چیست.

  • ۸۶/۰۴/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">