ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ضعف بخش خصوصی را ناشی از وجود نفاق در درون آن دانستند.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی سعیدی و مظلوم، رییس و نایب رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای با خاموشی رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن دیدار کردند.
در این دیدار که با حضور انتظاری مدیر امور بین الملل اتاق و طلایی برگزار شد، سعیدی رییس سازمان گزارشی از روند شکل گیری سازمان نظام صنفی رایانه ای را ارایه و آمادگی سازمان برای همکاری گسترده با اتاق را اعلام نمود.
سپس خاموشی رییس اتاق بازرگانی با اشاره به سوابق فعالیت اتاق در جهت نهادینه کردن حقوق مالکیت معنوی و توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور اظهار داشت که در شرایط حاضر، حضور در بازارهای جهانی مستلزم استفاده از این فناوری است و اتاق نیز از چندین سال پیش برای تحقق آن تلاش کرده است. وی اظهار امیدواری کرد که سازمان نظام صنفی رایانه ای به توسعه این فناوری در کشور کمک کند.
در ادامه جلسه وی با ریشه یابی مشکلات بخش خصوصی، علت اصلی را در وجود نفاق در آن دانسته و با اشاره به اینکه چون نظام صنفی رایانه ای براساس مصوبه مجلس تاسیس شده و یک صنف مستقل تلقی می شود. اتاق هیچ گونه دخالتی در امور آن نداشته و اجازه نخواهد داد که به بهانه تشکیل کنسرسیوم موجبات ایجاد تشتت در این صنف از سوی اتاق فراهم شود.
خاموشی با تاکید بر وظیفه ذاتی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مبنی بر حمایت و ایجاد تسهیلات برای بخش خصوصی، از سازمان نظام صنفی رایانه ای خواست که از امکانات اتاق برای پیشبرد اهداف خود استفاده نماید.
وی در پایان ضمن تاکید مجدد بر توقف و ابطال اقدامات انجام شده برای تشکیل کنسرسیومی موسوم به " مجمع تشکل های فناوری اطلاعات " در اتاق بازرگانی آنها را ناشی از سوء برداشت از قوانین اتاق دانسته و به اعضای صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات توصیه کردند که مسایل خود را حول محور قانون خودشان حل و فصل نمایند.

  • ۸۴/۱۱/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">