ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

درخواست ده مدیر مسوول برای تخفیف الکامپ

| يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۸۵، ۱۲:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

مدیران ده نشریه تخصصی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، خواستار توجه بیشتر مدیران به اهمیت ICT در کشور و نیز نقش و جایگاه نمایشگاه الکامپ دوازدهم، و همچنین ایجاد تسهیلات و شرایط مناسب برای حضور نشریات و رسانه‌های فعال در این نمایشگاه شدند.



به گزارش ایتنا متن نامه خطاب به معاون وزیر بازرگانی و رییس شرکت سهامی نمایشگاه‌ها به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر قوام شهیدی

معاونت محترم وزارت بازرگانی و رئیس شرکت سهامی نمایشگاه‌ها

با سلام

همانگونه که مطلعید نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد علمی، فنی، ایجاد فرصت‌های مناسب برای نمایش استعداد‌ها و توانمندی‌های متخصصین ایرانی، رفع عقب‌ماندگی‌های تحمیلی و سرانجام نیل به توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان، نقشی بی‌بدیل و انکار‌ناپذیر است. همچنین نمایشگاه الکامپ به عنوان نماد اصلی موقعیت صنعت ICT کشورمان می‌تواند علاوه بر نمایش پتانسیل‌های موجود در این عرصه، خود به عاملی برای شتاب بیشتر این صنعت مبدل گردد.
از سوی دیگر نشریات و رسانه‌های فعال در این عرصه، طی سال‌های گذشته با تنوع و تکثر، توانسته‌اند جایگاهی در‌خور را در آموزش و فرهنگ‌سازی و تحرک و غنای این حوزه بر عهده بگیرند، و هر زمان که نقش ایشان از سوی سیاستگذاران و مدیران کلان به درستی درک شده، تاثیری شایان بر توسعه این حوزه داشته‌اند.
اکنون با توجه به برنامه برگزاری الکامپ دوازدهم و نیز با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده از سوی مجریان، و با عنایت به واقعیت‌های فوق‌الذکر، نکات ذیل جهت مشارکت شایسته رسانه‌ها و نشریات(که نهایتاً گرمی و رونق نمایشگاه و حضور قابل توجه شرکت کنندگان و مشارکت کنندگان را به دنبال خواهد داشت). از سوی مدیران 10 نشریه تخصصی فناوری اطلاعات به جنابعالی تقدیم می‌گردد:
1- با توجه به صبغه فرهنگی فعالیت‌های مطبوعاتی و رسانه‌ای، پیشنهاد می‌گردد تخفیف کلی برای حضور این نشریات و رسانه‌ها منظور گردد، شایان ذکر است که در اکثر نمایشگاه‌های پیشین، این نکته لحاظ شده است، به عنوان مثال در نمایشگاه الکامپ یازدهم و با نرخ تعرفه‌های کمتر از یک سوم تعرفه‌های فعلی، نشریات حداقل مشمول 50 درصد تخفیف بوده‌اند.

2- برای حضور مناسب رسانه‌ها و انعکاس شایسته نمایشگاه و ارائه خدمات مناسب به مشارکت کنندگان، و نمایش تصویر واقعی صنعت ICT کشورمان، رسانه‌ها با حضور در کنار دیگر مشارکت‌کنندگان، از تسهیلات مناسب (از جمله اینترنت و امکانات ارتباطی و اطلاع‌رسانی) برخوردار گردند.
با توجه به نگرانی‌های موجود برای برگزاری درخور این نمایشگاه، امیدواریم با درایت مدیران محترم، و نیز همفکری و همکاری با نشریات و رسانه‌های جمعی، این نگرانی‌ها زدوده شده و شاهد برگزاری نمایشگاهی شایسته کشور عزیزمان باشیم.
با احترام
مدیران نشریات:

1- اینترنت- حسین سلطانی

2- دانش و کامپیوتر- فاطمه حافظیان

3- دنیای کامپیوتر و ارتباطات- محمود اروج‌زاده

4- دنیای مخابرات و ارتباطات- بهمن برزگر

5- شبکه- هرمز پور‌رستمی

6- عصر ارتباط- مهدی بیگلری

7- عصر شبکه- نیره باقر‌امیری

8- علم روز- رسول عبد‌اللهی

9- فناوران- ایمان بیک

10- وب- سعید سعادت

  • ۸۵/۰۳/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">