ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی با اشاره به نظر اعضای فراکسیون در جلسه روز که بر پیگیری مطالبات از مجاری قانونی تأکید داشته و خواستار پرهیز از خشونت شدند، گفت: محدودیت‌های اینترنتی فضای مجازی نیز باید در آرامش کامل اوضاع به حالت عادی بازگردد.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با خانه ملت گفت: لازم است مطالبات از مجاری قانونی و با پرهیز از هرگونه خشونت دنبال شود و در آرامش کامل اوضاع، محدودیت های ایجاد شده در فضای مجازی و اینترنت به حالت عادی بازگردد تا افراد بتوانند از محاسن این فضا، بهره مند شوند که این موضوع درباره آنهایی که کسب و کار مجازی داشتند بیشتر صادق است.

به گزارش ایسنا، مجتبی توانگر نیز گفت: سوءاستفاده از فضای مجازی برای ایجاد بحران امنیتی بخشی از جورچین ارتقای تصاعدی بحران است. در همین راستا علاوه بر استفاده عوامل آشوب از سلبریتی‌ها، ما شاهد رفتارهای مشابه از برخی از مدیران و آموزش‌دهندگان کسب و کار در فضای مجازی بودیم. امیدوارم نهادهای امنیتی با این افراد برخورد جدی کنند تا رفتارهای غیرقانونی برخی از افراد، مانع کسب و کارهای کوچک در فضای مجازی نشود و این اکوسیستم همچنان در مسیر تولید ملی و مبادلات اقتصادی گام بردارد. مسلما اولین آسیب این رفتارهای غیر قانونی و تهییج به آشوب را بازیگران این اکوسیستم خواهند خورد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اقتصاد مولد و پایدار در راستای امنیت پایدارِ شبکه تولید و عرضه در سراسر کشور است، تصریح کرد: محدودیت‌های ایجاد شده در حوزه اینترنت به دلیل اغتشاش‌های اخیر است که باید دعوت‌کنندگان به این آشوب‌ها پاسخگو باشند، اما بدانید که محدودیت‌های اعمال شده باید موقتی باشد و هر تصمیمی در آینده می‌خواهید اتخاذ کنید باید با نگاه دقیق کارشناسی به کسب و کارهای مجازی و زیرساخت‌های لازم باشد که معیشت مردم دچار آسیب و احتمالا نارضایتی نشود.

  • ۰۱/۰۷/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">