ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

روشن کردن گوشی همراه اول و دریافت پیامک در هر کجا ی دنیا هزینه ای ندارد و رایگان است.
برخی تورهای سیاحتی و زیارتی در خارج از کشور راهبران و مدیرانی دارند که به مشترکین خود توصیه خرید سیمکارت خارجی می کنند وآنان را با اشاعه اکاذیب از قبیل "روشن کردن گوشی هزینه دارد" منحرف می کنند ، این در حالیست که روشن کردن گوشی همراه اول و دریافت پیامک در همه جای جهان رایگان است.

براساس اعلام همراه اول سیمکارت های خارجی که با تبلیغات تورها و اجبار فروخته می شود درعمل به آن اندازه ای که مدعی هستند سرویس دهی ندارند و با آنها کوتاهتراز آنچه که روی کارت نوشته شده می توان صحبت کرد که نوعی کم فروشی محسوب می شود ضمن اینکه ماللیات محلی را بطور پوشیده و با ترفند اخذ می کنند.

به گزارش موبنا لازم به ذکر است که سرویس رومینگ برای همه سیمکارت های همراه اول از ابتدا فعال است و درحال حاضررومینگ این اپراتور در 110 کشور در 5 قاره جهان پوشش دارد.

گفتنی است روشن کردن گوشی همراه اول در سایر کشورها رایگان است و نرخ مکالمه و پیامک با سیمکارت این اپراتور در کشورهای امارتعراق، عربستان و ترکیه ارزان تر از سیمکارتهای محلی ان کشور و سایر سیمکارت ها می باشد.

  • ۹۱/۰۳/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">