ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دریافت شکایات متعدد از کم فروشی اینترنت

| شنبه, ۴ آبان ۱۳۸۷، ۰۳:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

به گفته‌ی معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وعده‌ی سازمان در رابطه با وارد نشدن در بحث تعیین تعرفه‌ها برای اپراتورها زمانی محقق می‌شود که رقابت کامل بین آن‌ها اتفاق بیفتد.

لطف‌الله سبوحی در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره‌ی وعده‌ی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای وارد نشدن به بحث تعیین تعرفه‌ها برای اپراتورها و زمان محقق شدن این موضوع اظهار کرد: سیاستمان این است که زمانی در هر موردی رقابت کامل اتفاق بیفتد سازمان در بحث تعیین تعرفه‌ها وارد نشود.

وی ادامه داد: زمانی که شرکت‌های PAP به ارایه‌ی سرویس اینترنت پرسرعت می‌پردازند ما به هیچ وجه به این موقوله ورود پیدا نکردیم زیرا می‌گفتیم با حضور 11 شرکت رقابت اتفاق می‌افتد و مشترکان به سمت سرویس با کیفیت بهتر و قیمت مناسب‌تر می‌روند اما ظاهرا این اتفاق نیفتاده است.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: به عنوان مثال برخی کاربران سرویس ADSL را با قیمت بالا اما کیفیت پایین خریداری می‌کنند بنابراین طبیعی است هر جا که رقابت اتفاق نیفتد، سازمان تنظیم مقررات مجبور به ورود در آن حوزه و اصلاح اوضاع خواهد بود تا کاربران در این بین متضرر نشوند.

سبوحی در ادامه با تاکید بر این که سازمان همیشه به دنبال حمایت و دفاع از حقوق مردم بوده است تاکید کرد: شکایت‌های بسیاری از مردم به ما مبنی بر کم‌فروشی شرکت‌ها رسیده است بنابراین مجبوریم روی قیمت نظارت داشته باشیم و اگر شرکت مخابرات نیز بخواهد سرویس ارایه دهد باید تعرفه مصوب داشته باشد.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پایان افزود: اگر شرکت‌های ندا نخواهند با مخابرات مشارکت داشته باشند می‌توانند سرویس‌های خود را 20 درصد گران‌تر از این تعرفه‌ها ارایه دهند و ما این حق را برای شرکت‌ها قایل شدیم زیرا خصوصی هستند و هزینه‌های جابه‌جایی، مکان و برخی مواردی از این قبیل را دارند.

  • ۸۷/۰۸/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">