ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قائم مقام مدیر یکی از شرکت‌های ICP گفت: ما اطلاعی از وجود قانون تجمیع عوارض در سال 82 نداشتیم،درحالی که اداره‌ی‌کل کالا وخدمات عوارض تجمیع آن سال را برای شرکت‌های ICP محاسبه کرده است .

«غلامعلی رسولی» در گفت‌وگو با(ایسنا)، در مورد دریافت عوارض تجمیع از شرکت‌های اینترنتی گفت: عوارض تجمیع تنها قیمت خطوط پهنای باند را افزایش می‌دهد که این امر ضربه‌ی بزرگی را به شرکت‌های ICP وارد می‌آورد و باعث فرار مشتری برای خرید پهنای باند خواهد شد .

به عقیده‌ی وی، اکثر شرکت‌های ICP قیمت خود را برای از دست ندادن مشتریان افزایش ندادند و 6 درصد عوارض تجمیع از سود شرکت کم می‌کنند .

وی تصریح کرد: اداره‌ی کل کالا و خدمات، روش و مکانیزم‌ گرفتن این مالیات را برای شرکت‌ها مشخص نکرده و تعریفی از این نوع عوارض را برای ICP‌ها نکرده است .

وی با بیان این که اکثر شرکت‌ها رو به ورشکستگی شدن گذاشته‌اند گفت: دریافت این عوارض ضربه‌ی بزرگی را به بخش خصوصی وارد آورده و امکان ورشکسته شدن برخی شرکت‌ها وجوددارد .

وی در پایان سخنانش گفت : ما هنوز 6 درصد عوارض تجمیع را روی قیمت محصولاتمان برای از دست نرفتن مشتریان مان محاسبه نکردیم و این امر آینده‌ی شرکت‌های ICP را با خطر مواجه کرده است .

  • ۸۴/۰۷/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">