ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در سه هفته اخیر ‪ ۱۳۰‬لینک ‪ E1‬واگذار شد

| دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۸۴، ۰۵:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران در پاسخ به اظهارات مدیران برخی "‪"ISP‬ها گفت: در دو سه هفته اخیر ‪ ۱۳۰‬لینک ‪ E1‬واگذار شده است.
"‪ "ISP‬به مراکز ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی و ‪ E1‬به‌خطوط تلفنی دیجیتال پرظرفیت اطلاق می‌شود.
محمود خسروی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا مرکز استان تهران افزود: گلایه برخی مدیران مراکز ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی بی‌انصافی است.
برخی مدیران مراکز ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی امروز در گفت وگو با رسانه‌ها از نحوه واگذاری خطوط ‪ E1‬گلایه کردند و گفتند: عدالت و انصاف در واگذاری این خطوط و مدارها به "‪"ISP‬ها رعایت نشده است.
خسروی با بیان اینکه خطوط ‪ E1‬براساس پهنای "‪"ISP‬ها واگذار می‌شود، گفت:

به موجب برنامه‌ریزی‌ها، متناسب با امکانات و طبق نوبت ثبت نام، این خطوط واگذار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: هر "‪ "ISP‬برای دریافت لینک ‪ E1‬باید به شرکت مخابرات مراجعه کرده و با واریز وجوه اعلام شده (‪ ۳۰‬میلیون ریال برای هر لینک) نام نویسی کند.
خسروی اظهار داشت: لینک‌های ‪ E1‬طی دو تا سه ماه به متقاضیان واگذار می‌شود.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران ادامه داد: متاسفانه برخی مراکز ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی، لینک‌های ‪ E1‬را از مخابرات می‌گیرند و به فروش می‌رسانند.
وی گفت: فروش خطوط ‪ E1‬سود قابل توجهی دربردارد و مخابرات موظف است از فروش این لینک‌ها به صورت غیرقانونی جلوگیری کند، به همین سبب واگذاری لینک‌ها اکنون ضابطه‌مند شده‌است.
خسروی با اشاره به اینکه اغلب تقاضاها برای لینک ‪ E1‬کاذب است، افزود: البته این به معنی آن نیست که ما در واگذاری لینک‌های ‪ E1‬محدودیت نداریم.
این درحالی است که "وارتانیان" مدیر یکی از مراکز ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی در گفت وگو با خبرگزاری‌ها اعلام کرده بود که ‪ ۵۰‬درصد خطوط ‪ E1‬در اختیار سه مرکز قرار دارد.
خسروی در این‌باره اظهار داشت: لینک‌های ‪ E1‬براساس پهنای باند و تناسبی که در این زمینه وجود دارد، واگذار می‌شود، مطمئنا مراکزی که پهنای باند بیشتری دارند، لینک‌های بیشتری دریافت می‌کنند.

  • ۸۴/۱۱/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">