ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دسترسی همیشگی به موسیقی‌ با سرویس رایگان گوگل

| دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

مجموعه موسیقی‌های محبوب خود را روی رایانه شخصی یا انواع ابزارهای ذخیره‌سازی نظیر حافظه فلش، پخش‌کننده‌های موسیقی یا تلفن‌همراه ذخیره کرده‌اید و گوش دادن به آنها به بخشی از برنامه روزانه‌تان مبدل شده است. صرف‌نظر از محل ذخیره‌سازی فایل‌های موسیقی همواره نمی‌توان آنها را در کنار خود داشت، اما با ذخیره مجموعه موسیقی‌ها روی یکی از سرویس‌های آنلاین و رایگان مخصوص این‌کار می‌توان در هرکجا و تنها به لطف وجود اتصال اینترنت به موسیقی‌های محبوب خود دسترسی پیدا کرد.

برای انجام این کار چند گزینه وجود دارد که مشهورترین آنها Google Play Music محسوب می‌شود. این سرویس گوگل کاملا رایگان است و به شما اجازه می‌دهد 50 هزار موسیقی دلخواه خود را روی سرورهای گوگل آپلود کرده و صرف‌نظر از مکان و زمان به آنها گوش دهید.

برای انجام این کار تنها کافی است برنامهGoogle Music Manager را برای ویندوز و یا مک دانلود کنید. پس از نصب برنامه و ورود با استفاده از حساب گوگل خود، آدرس پوشه حاوی موسیقی‌های محبوب را به برنامه بدهید تا تمام موسیقی‌های موجود در آن به شکل خودکار آپلود شوند. برنامه گوگل پس از آپلود موسیقی‌ها همواره تغییرات پوشه مشخص‌شده را زیر نظر می‌گیرد تا موسیقی‌های تازه اضافه‌شده را به شکل خودکار به فهرست موسیقی‌های محبوب شما در سرویس گوگل بیفزاید.

علاوه بر این برنامه، امکان آپلود مستقیم موسیقی‌ها از ‌سایت سرویس نیز وجود دارد. از این پس با استفاده از برنامه‌های مخصوص اندروید، iPhone یا iPad می‌توان به Google Play Music وارد شد و به موسیقی‌های محبوب خود دسترسی داشت؛ ضمن اینکه با استفاده از برنامه‌های مخصوص تلفن ‌همراه امکان دانلود موسیقی‌های انتخابی و پخش آفلاین آنها وجود دارد.

گزینه دیگر Amazon Music خواهد بود که در روشی مشابه سرویس گوگل، با استفاده از برنامه مخصوص خود فایل‌های موسیقی را از روی رایانه شما به سرورهای آمازون منتقل می‌کند و پس از آن از طریق ‌سایت Amazon Music یا برنامه‌های مخصوص تلفن‌همراه می‌توان به موسیقی‌های آپلودشده دسترسی داشت. البته سرویس آمازون در مقایسه با گوگل از ظرفیت بسیار کمتری برخوردار است و با استفاده از آن تنها می‌توان 250 موسیقی به‌صورت رایگان روی سرورهای آمازون آپلود کرد.(منبع:عصرارتباط)

  • ۹۴/۰۶/۲۳

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">