ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دستگاه های دولتی ارتباط دیجیتالی را توسعه دهند

| سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۱:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

رییس دفتر ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه دستگاه های دولتی باید ارتباط دیجیتالی را توسعه دهند، گفت: با شناخت جایگاه روابط عمومی همه به سوی روابط عمومی الکترونیک پیش خواهند رفت.

به گزارش ایرنا، اسفندیار رحیم مشایی در پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک در جمع خبرنگاران گفت: با شناخت صحیح از جایگاه روابط عمومی الکترونیک می توان فهم درستی از روابط عمومی الکترونیک داشت.

رحیم مشایی افزود: بررسی دستیابی به افق های تعیین شده در نظام های اجتماعی نیازمند درک روشن از اهداف، شناسایی جایگاهی که در آن قرار داریم و شناسایی راهی است که باید پیموده شود.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی نقش تعیین کننده ای در حوزه های اقتصادی ، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی دارد، خاطر نشان کرد: شناخت عملکرد دستگاه ها در حوزه های مختلف قطعا در دستیابی به نتیجه موثر خواهد بود.

رییس دفتر ریاست جمهوری، به ربط داشتن روابط عمومی بین دستگاه ها در مدیریت فرابخشی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی دیجیتال کارکرد بالایی در این زمینه خواهد داشت.

رحیم مشایی خاطر نشان کرد: اطلاعات و ارتباطات رو به توسعه است و روابط عمومی دیجیتال هر دو این حوزه ها را مورد توجه قرار می دهد.

وی با تاکید بر اینکه دنیای آینده باید فضای مجازی را بشناسد و این فضای مجازی بدون بهره گیری از امکانات دیجیتال معنی ندارد، اظهار داشت: دستگاه های دولتی باید تا حد امکان ارتباط از طریق فضای دیجیتال را توسعه دهند.

  • ۸۹/۰۲/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">