ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دستگیری ۲ توزیع کننده مواد مخدر در فضای مجازی

| دوشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر 2 توزیع کننده مواد روانگردان که با همدستی یکدیگر در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر و روانگردان می‌کردند را دستگیر کرد.

به گزارش فارس، سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب گفت: با انجام رصد های شبانه روزی و پیگیری های صورت گرفته از سوی ماموران مبارزه با جرایم سایبری این یگان، مشخص شد 2 توزیع کننده مواد روانگردان با همدستی یکدیگر در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر و روانگردان در یکی از شبکه های اجتماعی می کنند.

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع کارکنان دایره مبارزه با جرایم سایبری (فتا) پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، با همکاری ماموران اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، ضمن انجام اقدامات فنی و مهندسی اجتماعی، موفق شدند مخفیگاه متهمان را در محدوده خزانه شناسایی و برای دستگیری آنها اقدام کنند.

بخشنده افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری وی صادر شد که در ادامه تیم های عملیاتی این پلیس در اقدامی غافلگیرانه موفق شدند متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل مقادیری گل و ماری جوانا کشف کنند.

وی تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و ضمن اعتراف به جرم خود برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: شهروندان تهرانی، در صورت روبرو شدن با سایت ها و شبکه های مجازی که در آنها مواد مخدر به فروش می رسد یا تبلیغ می شود، می توانند از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ، مرکز دریافت گزارشات مردمی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، به شماره 63984618 و یا با مراجعه به دایره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی، بعد از چهارراه مولوی جنب پلیس آگاهی تهران بزرگ، گزارشات خود را با کارشناسان ما درمیان بگذارند.

  • ۹۷/۰۱/۰۶

پلیس فتا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">