ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دفاتر خدمات ارتباطی بازگشایی شدند

| دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۸۵، ۱۰:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

معاون اعمال مقررات و نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: دستور باز کردن دفاتر خدمات ارتباطی و امور مشترکین تلفن همراه که تعطیل شده بودند، با ارسال نامه‌ای داده شده تا سازمان تنظیم مقررات در مورد نوع تخلفات یا جرائم آن‌ها تصمیم‌گیری کند.
علی نادی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌، درباره‌ی ابلاغیه‌ا‌ی که براساس آن تعدادی دفتر خدمات ارتباطی تلفن همراه در تهران از روز 21 مردادماه، به دلیل تخلفاتشان، برای مدتی تعطیل شدند، گفت: اداره‌ی مشترکان و متقاضیان تلفن همراه ارتباطات سیار این کار را براساس آیین‌نامه‌ی قدیمی انجام داده و به ابلاغ این مصوبه اقدام کرد؛ در صورتی که در آیین‌نامه‌ی جدید، کار تعلیق یا تعطیلی دفاتر به عهده‌ی این اداره نبوده است.
وی با بیان این‌که آیین‌نامه‌ی جدید در تاریخ 26 تیرماه به شرکت ارتباطات سیار اعلام شده بود، گفت: شاید این آیین‌نامه در تمام سیستم آن‌ها جاری نشده بود که این اقدام صورت گرفت.
نادی‌پور اظهار داشت: اداره‌ی مشترکان و متقاضیان تلفن همراه ارتباطات سیار قرار است گزارش تخلفات این دفاتر را به کارگروه استان اعلام کنند؛ این کارگروه بعد از بررسی‌های لازم نظر خود را به سازمان تنظیم مقررات ارایه می‌دهد تا سازمان در مورد نوع و اعلام جرائم و تعطیلی موقت دفاتر، رد پروانه یا سایر مواردی که در آیین‌نامه آورده شده، تصمیم‌گیری کند.

  • ۸۵/۰۵/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">