ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دومین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود

| سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۱، ۰۱:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازیهای رایانه ای تهران تیرماه سال جاری در مصلای بزرگ امام خمینی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارمهر، ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از ظرفیت و استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی‌سازی و تقویت تولیدات داخلی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان دست اندرکاران فعال در صنعت بازیهای رایانه ای در جهت ارتقا و رشد کمی و کیفی این صنعت، ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیتهای دانش آموزان در صنعت سرگرمی و بازی اهداف برگزاری این نمایشگاه و جشنواره است.

جشنواره بین المللی بازی‌های رایانه ای در دو بخش اصلی و جنبی و بخش آفرینش های دانش آموزی برگزار می شود که بخش اصلی جشنواره شامل مسابقه بازیهای بزرگ، مسابقه بازی‌های آنلاین، مسابقه بازیهای موبایل، مسابقه بازیهای کوچک، مسابقه طراحی کاراکتر و مسابقه بازی نامه نویسی است.

مسابقه طراحی بازی آنلاین و مسابقه ایده های قرآنی بخش جنبی این رویداد را شامل می شود و بخش آفرینشهای دانش آموزی نیز در برگیرنده مسابقه بازیهای رایانه ای، مسابقه طراحی کاراکتر و مسابقه ایده های نو است.

دبیرخانه دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران مهلت ارسال آثار به این رویداد فرهنگی را 16 خرداد ماه 1391 اعلام کرده است و علاقه مندان برای حضور و ثبت نام در این جشنواره و آشنایی با ضوابط و مقررات هر یک از بخش‌های آن باید به نشانی اینترنتی info@irgf.ir مراجعه کنند.

  • ۹۱/۰۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">