ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دومین همایش خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در روستا روزهای 28 و 29 آذرماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

به گزارش ایرنا از دبیرخانه همایش ،'روستای بهتر، زندگی بهتر با دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات' عنوان این همایش دوروزه است که با هدف معرفی ظرفیت‌های دفاتر ICT روستایی، تبیین خدمات قابل عرضه در دفاتر ICT روستایی و ارایه مدل عملیاتی پیشخوان خدمت، ارایه تجارب موفق داخلی و بین المللی و فرهنگ سازی و اشاعه کاربرد فناوری اطلاعات در روستا برپا می شود.

تمامی صاحب نظران، متخصصان و پژوهشگران می توانند نتایج دستاوردهای علمی خود را در قالب مقالات پژوهشی و مطالعات موردی، منطبق بر الگوی مورد تایید همایش را حداکثر تا تاریخهای تعیین شده از طریق پست الکترونیک، دورنگار و یا پست پیشتاز به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

این گزارش می‌افزاید: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیر خانه علمی همایش به آدرس: خیابان مطهری، میرزای شیرازی شمالی، کوچه عرفان پلاک یک ساختمان آموزش پست بانک، اداره کل آموزش و تحقیقات مکاتبه و یا با تلفن‌های 81563036 و 88704055-021 تماس گیرند.

  • ۸۹/۰۹/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">