ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دیتا از ارائه پورت به بانک‌ها زیان می‌کند

| دوشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۸۶، ۰۳:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت فناوری اطلاعات (دیتا)، از ارائه سرویس پورت به بانک‌های کشور، زیان می‌کند.

علی‌رضا صیدی، مدیرکل امور مشتریان شرکت فناوری اطلاعات (دیتا)، در گفت‌وگو با سیتنا، اظهار داشت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعرفه ارائه سرویس به بانک‌ها را برای شرکت فناوری اطلاعات تعیین می‌کند، از این رو دیتا نمی‌تواند اقدام به افزایش تعرفه نماید.

وی گفت: با وجود آن‌که شرکت فناوری اطلاعات در ارائه سرویس‌های اینترنتی به بانک‌ها زیان می‌دهد، اما در پی افزایش تعرفه خدمات به بانک‌ها نیستیم.

صیدی، تصریح کرد: با توجه به آغاز به کار کارگاه بانکداری در شرکت فناوری اطلاعات، شاهد تحولات چشمگیری در تامین پورت مورد نیاز بانک‌ها بوده‌ایم.

مهدیون، مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات نیز پیش از این، پروژه بانکداری الکترونیکی را یکی از پروژه‌های کلیدخورده در برنامه پنج ساله چهارم خواند و خاطرنشان کرد: سیستم بانکی کشور، با حدود 20 هزار و 288 شعبه، شبکه نسبتا بزرگی است که از این تعداد تاکنون به 19 هزار و 353 شعبه امکانات تخصیص داده شده که سیستم15 هزار و 784 شعبه دایر شده است.

یادآور می‌شود، در پی تامین 15 هزار پورت مورد نیاز بانک‌ها از سوی شرکت فناوری اطلاعات، چندی پیش وزارت اقتصادی و امور دارایی هم از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیر کرد.

  • ۸۶/۱۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">