ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت مخابرات استان تهران، امکان پیش پرداخت هزینه تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت را روی سامانه 1818 فراهم کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، برای حل مشکل مشترکان تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت که به دلایلی همچون مسافرت های چندماهه امکان پرداخت به موقع کارکرد تلفن ثابت خود را ندارند، این امکان فراهم شد تا بتوانند به دلخواه برای پیش پرداخت (prepaid) مبالغی بیشتر از 100 هزار ریال اقدام کنند.

با راه اندازی روش پیش پرداخت، از این پس متقاضیان اینترنت پرسرعت که تلفن ثابت به نام خودشان نیست، نیازی به ارائه اجاره نامه ندارند بلکه می توانند ضمن مراجعه به مرکز و انجام مراحل ثبت نام با استفاده از این روش، برای خرید یک پورت اینترنت پرسرعت اقدام کنند.

این مشترکان باید برای خرید یک پورت اینترنت پرسرعت، حداقل نسبت به پیش پرداخت 200 هزار ریال برای سرعت 128 کیلو بایت، 250 هزار ریال برای سرعت 256 کیلو بایت و 400 هزار ریال برای سرعت 512 کیلو بایت اقدام کنند.

مراکز مخابراتی نیز موظف هستند با رعایت ضوابط قانونی قبلی، بدون نیاز به اجاره نامه، اقدام به برقراری سرویس برای متقاضیان کنند.

در صورت پرداخت قبوض ماهیانه کارکرد تلفن ثابت و یا اینترنت پرسرعت، مبلغ پیش پرداخت واریز شده در قبض مشترک باقی و ارتباط مشترک به صورت مستمر برقرار خواهد بود.

سامانه 2828 مرکز فروش، دایری و پشتیبانی اینترنت پرسرعت به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته آماده ارایه خدمات به متقاضیان است.

متقاضیان می توانند پس از تماس با شماره 2828 بدون هیچگونه مراجعه حضوری، برای خرید (برحسب ضوابط) و رفع خرابی اینترنت پرسرعت اقدام کنند.

درخواست مشترکان، پس از تماس در سیستم ثبت می شود و کارشناسان در اسرع وقت به صورت مکانیزه درخواست را پیگیری می کنند.

  • ۹۰/۱۱/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">