ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

راه‌های پرداخت قسطی قبض موبایل

| پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۱، ۰۲:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

مشترکان همراه اولی که مبلغ قبض ایشان بیش از 500 هزار ریال است و تلفن‌شان قطع شده برای پرداخت مبلغ بدهی به‌صورت تقسیط (بدون ارائه چک یا سفته) می‌توانند به مراکز تلفن ثابت (در تهران) و ادارات مشترکان (سایر استان‌ها) مراجعه کنند.

مشترکان تلفن همراه باید پس از دریافت قبوض، اقساط را براساس تاریخ مندرج برروی قبض و بدون تاخیر پرداخت کنند. پس از پرداخت اولین قبض تقسیط و وصول مبلغ به حساب شرکت ارتباطات سیار ایران، تلفن مذکور به‌صورت خودکار (بدون نیاز به مراجعه) وصل می‌شود.

به گزارش دنیای اقتصاد درصورت عدم حضور مشترک، بستگان درجه اول ایشان برای تقسیط می‌توانند با مراجعه به مراکزتلفن ثابت (در تهران) و ادارات مشترکین (سایر استان‌ها) و تکمیل فرم مربوطه و ارائه مدارک لازم ( اصل و تصویر شناسنامه) مراجعه کننده (پدر، خواهر، برادر، مادر، همسر، فرزند) اقدام کنند.اگر تلفن همراه دائمی به علت بدهی تخلیه شود، مشترکین برای دایری مجدد و پرداخت بدهی (به‌صورت نقدی، تقسیط) می‌توانند با مراجعه به اداره مشترکین مرکزی و ارائه مدارک لازم (اصل و تصویرکارت ملی) اقدام کنند.

اما با انجام تقسیط، آبونمان سرویس‌های ویژه دربرگیرنده نیز شامل اینترنت، MMS، محدودیت مکالمه، فکس، دیتا، رومینگ وغیره قطع شده و مشترکین مربوطه درصورت نیاز پس از اتمام اقساط باید مجددا نسبت به فعال‌سازی سرویس‌های مربوطه اقدام کنند.از آنجا که هر مشترک در طول سال تنها یک بار مجاز به تقسیط است، بنابراین درصورت اعمال شرایط تقسیط وعدم رضایت مشترک سابقه برای مشترک منظور می‌شود.

نکته مهم این است که زمان تقسیط، مبلغ تقسیط شامل بدهی به روز مشترک است و ترتیب پرداخت اقساط در سررسیدهای تعیین شده الزامی بوده و درغیر این صورت مراحل تقسیط متوقف و ارتباط همراه قطع می‌شود.

درصورتی‌که مشترک یکی از اقساط را در مهلت مقرر پرداخت نکند، تلفن همراه مربوطه به علت عدم پرداخت قسط قطع شده و با پرداخت قبض مورد نظر و به شرط وصول مبلغ به‌صورت خودکار مجددا وصل خواهد شد.درصورتی‌که مشترک برای بار دوم قسط تلفن همراه را به موقع پرداخت نکند، مشمول قطع تسویه حساب شده و در این حالت برای وصل مجدد نیاز به پرداخت کلیه اقساط به‌صورت یکی است.

  • ۹۱/۰۱/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">