ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رایتل چند ماهی اختلال خواهد داشت

| شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۰، ۰۷:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر کار در مراسم نمادین آغاز واگذاری سیم‌کارت‌های رایتل در تهران: چند ماه فرصت می‌خواهیم تا این پروژه را در سطح قابل قبولی ارایه دهیم.

وزیر کار و رفاه اجتماعی از ایجاد 350 شغل مستقیم و هزار و 500 شغل غیرمستقیم با راه اندازی شبکه تلفن همراه اپراتور سوم خبر داد.

عبدالرضا شیخ‌الاسلامی امروز در مراسم واگذاری سیم‌کارت‌های شبکه اپراتور سوم با اشاره به راه اندازی این شبکه اظهار داشت: در عصر ارتباطات ما شاهد آن هستیم که یکی از پیشرفته‌ترین و با کیفیت‌ترین نوع خدمات در عرصه ارتباطات در اختیار مردم کشورمان قرار می‌گیرد. جدای از این که دستیابی به این فناوری نوین موفقیت بزرگی برای کشورمان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه به جهت ارتباطات تنگاتنگ علوم و فناوری، شبکه نسل سوم موبایل باعث تاثیرات مثبتی در عرصه ارتباطات خواهد شد، تاکید کرد: پیش بینی می‌شود با اجرای پروژه‌های تلفن همراه یک درصد به تولید ناخالص ملی کشور افزوده شود.

وزیر کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر ایجاد رونق در کسب و کار و فرصت‌های شغلی مناسب از طریق شبکه‌های رایتل خاطرنشان کرد: ایجاد بیش از 350 شغل مستقیم و هزار و 500 شغل غیرمستقیم از جمله مزیت‌های این شبکه است. همچنین پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 91 راه اندازی این پروژه باعث ایجاد هزار شغل مستقیم و 10 هزار شغل غیرمستقیم شود.

به گزارش مهر، وی تاکید کرد:‌ ممکن است که راه اندازی شبکه اپراتور سوم در ابتدا با اختلالاتی همراه باشد و بر این اساس چند ماه فرصت می‌خواهیم تا این پروژه را در سطح قابل قبولی ارایه دهیم.

  • ۹۰/۱۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">