ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رایتل 1 ساعت ارتباط تصویری رایگان می‌دهد

| چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۱:۵۵ ب.ظ | ۱ نظر

رایتل به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر به مدت یک روز برای ارائه سیم‌کارت‌هایی با 60 دقیقه تلفن تصویری رایگان، 920 مگابایت حجم دانلود و 120 پیامک رایگان پیش ثبت نام می‌کند.

به گزارش (ایسنا) ، روابط عمومی رایتل اعلام کرد: در روز 23 اردیبهشت ماه به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیش ثبت‌نام سیم‌‌کارت‌های دائمی به مدت یک روز با خدمات ویژه در شهرهای تهران و کرج صورت می‌‌پذیرد.

مشترکانی که در این روز به پیش ثبت نام اقدام کنند، علاوه بر امکان انتخاب شماره دلخواه خود و دریافت بسته هدیه ویژه جشنواره اولین‌ها که شامل استفاده رایگان از اینترنت پرسرعت رایتل تا سقف 920 مگابایت حجم دانلود و 120 پیامک رایگان است، از 60 دقیقه مکالمه تصویری رایگان نیز به عنوان هدیه ویژه ثبت نام در این روز برخوردار خواهند شد.

ادآور می‌شود مهلت استفاده از هدیه ویژه، از زمان تحویل سیم کارت محاسبه خواهد بود.

رایتل ارائه‌دهنده نسل سوم تلفن همراه در ایران است که خدمات ویژه‌ای همچون ارتباط تصویری و اینترنت پرسرعت موبایل را به مشترکین خود عرضه می‌کند.

  • ۹۱/۰۲/۲۰

نظرات  (۱)

  • حمید رضا بیدکی
  • خوبه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">