ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رایتل 14 هزار متقاضی دارد

| چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۱، ۰۴:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

در نخستین مرحله، 14 هزار متقاضی در تهران و کرج برای سیم‌کارت‌های اپراتور سوم ثبت نام کرده‌اند و پس از 25 فروردین، تعداد ثبت‌نا‌م‌های جدید دور دوم مشخص نیز خواهد شد.

به گزارش فارس، دور دوم پیش ثبت نام‌های سیم‌کارت‌های اپراتور سوم تلفن همراه در تهران و کرج از 15 فروردین ماه آغاز شده است.

در این دوره، مهلت ثبت نام به مدت 10 روز در نظر گرفته شده است.

در دور نخست ثبت نام سیم‌کارت‌های رایتل در مجموع در شهرهای تهران و کرج، 14 هزار متقاضی برای دریافت سیم‌‌کارت‌های اپراتور سوم پیش ثبت نام کردند.

همچنین به گفته‌ی یکی از مدیران اپراتور سوم، آمار میزان ثبت نام‌‌ها در دور دوم، در پایان مهلت 10 روزه و پس از روز 25 فروردین قابل جمع بندی است.

در دور نخست ثبت نام سیم‌کارت‌های اپراتور سوم، همانند دور دوم، انتخاب شماره به دلخواه مشترک گذاشته شده بود.

همچنین مشترک در زمان پیش ثبت نام و انتخاب شماره، هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند و تمام هزینه‌ها در هنگام تحویل سیم‌کارت، دریافت می‌شود.

از این رو در دور نخست، متقاضیان با اشتیاق به انتخاب بهترین شماره‌ها و شماره‌های خاص و برخی نیز با انگیزه کسب سود از شماره‌های خاص، اقدام به پیش‌ثبت نام سیم‌کارت کردند که در مجموع 14 هزار ثبت نام برای سیم‌کارت‌های اپراتور سوم انجام شد و نتیجه میزان استقبال مردم و تعداد ثبت نام‌های دور دوم، نیز پس از 25 فروردین مشخص خواهد شد.

  • ۹۱/۰۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">