ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کلیک – فیس بوک از راه‌اندازی سیستم تشخیص هویت چهره در این شبکه مجازی خبر داد. کاربران با استفاده از سیستم تشخیص هویت چهره فیس بوک می توانند از پست‌های محتوی عکس هایشان مطلع شوند.

شبکه اجتماعی فیس بوک با این تکنولوژی چهره کاربر را ذخیره می‌کند و به این وسیله پست ها و عکس‌هایی را که چهره شما نیز در آن دیده می‌شود، شناسایی می‌کند و با ارسال نوتیفیکیشن، شما را از وجود آن باخبر می‌کند.

به این وسیله نه‌تنها شما از وجود ویدیوها یا عکس‌هایی که در آن حضور دارید اما در آن تگ نشده‌اید باخبر می‌شوید، بلکه به این طریق راه کلاه‌برداری و سوءاستفاده از تصویر شما نیز گرفته می‌شود.

با سیستم تشخیص هویت چهره فیس بوک از امروز فیس بوک درصورتی‌که در جایی که شما تگ نشده‌اید عکس شما را شناسایی کند، برای شما نوتیفیکشنی ارسال کرده و از وجود عکستان در پست‌های سایرین به شما خبر می‌دهد.

فیس بوک در رابطه با طرز کار این قابلیت می‌گوید سیستم تشخیص هویت برای شناسایی تصاویر کاربران در پست‌های دیگران، تصویر کاربر  و تصاویر پروفایل را به‌طور خودکار با تصاویر موجود در شبکه تطبیق می‌دهد. تطبیق تصاویر به این صورت است که تکنولوژی تشخیص هویت پیکسل تصاویر شما را آنالیز می‌کند و قالبی از اعداد درست می‌کند. درصورتی‌که این قالب در پست‌های دیگران مشاهده شود، سیستم به صورت خودکار باخبر می‌شود و شما را نیز از آن باخبر می‌کند.

البته این بدین معنی نیست که فیس بوک شما را در کلیه تصاویر و ویدیوهایی که در آن حضور دارید، تگ خواهد کرد بلکه فقط در صورتی‌ که جزو لیست مخاطبین صاحب پست باشید، پیشنهاد تگ شدن برای شما ارسال خواهد شد.

فیس بوک همچنین ضمن توضیح طرز کار این قابلیت جدید، به کاربران اطمینان داد این قابلیت تنظیمات حریم خصوصی آن‌ها را به هیچ وجه نفی نخواهد کرد.

  • ۹۶/۱۰/۰۳

فیس‌بوک

نظرات  (۲)

ممنون مطلب خوبی بود
  • طراحی سایت مشهد
  • اقا دستتون درد نکنه خسته نباشید عالیییی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">