ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رسانه های رژیم صهیونیستی از پایان رزمایش سایبری مشترک میان ارتش این رژیم و آمریکا برای مقابله با تهدیدات ناشی از قدرت سایبری ایران خبر دادند.
به گزارش قدسنا، پایگاه خبری شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم به همراه آمریکا روز گذشته هفتمین رزمایش بزرگ مشترک سایبری خود را که از روز یکشنبه پیش آغاز شده بود را به پایان رساندند.

این شبکه تاکید کرد این رزمایش در راستای افزایش اقدامات عملیاتی میان طرفین و در چارچوب آنچه «جبهه متحد علیه ایران» نامیده می‌شود برگزار گردیده است.

نیر دفوری خبرنگار نظامی این شبکه اعلام کرد این رزمایش برای اولین بار در یگانی تحت عنوان «Georgia Cyber Center» واقع در آگوستا در ایالت جورجیا آمریکا برگزار شد. طرفین این رزمایش را با هدف فهم چگونگی دفاع از زیر ساخت های استراتژیک برگزار کرده اند به ویژه پس از تلاش های اخیر ایران برای افزایش هدف قرار دادن هواپیماهایی مانند اف 35 و سامانه های پدافندی که بیشتر آنها از طریق اتصال به شبکه کار می کنند و ایرانی ها برای حمله از طریق عرصه سایبری تلاش زیادی انجام می دهند.

وی تاکید کرد این رزمایش در راستای تکمیل همکاری های تنگاتنگ بخش دفاع سایبری رژیم صهیونیستی و فرماندهی سایبری آمریکا برگزار شده که بیانگر شراکت رو به افزایش ارتش های آمریکا و اسرائیل در عرصه سایبری است که در اقدامات عملیاتی مشترک در عرصه های مختلف نمود خواهد یافت.

دفوری افزود این رزمایش شامل چند گروه اسرائیلی بوده که برخی از آنها در اراضی اشغالی و تعداد دیگر در آمریکا استقرار داشته اند علاوه بر آنکه ده ها نفر دیگر از عناصر بخش دفاع سایبری در آن مشارکت کرده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">